• شنبه 27 مرداد 1403
  • السَّبْت 11 صفر 1446
  • 2024 Aug 17
سه شنبه 10 آبان 1401
کد مطلب : 175727
+
-

با مردم/داروی سرماخوردگی کمیاب است

با توجه به شیوع بیماری‌های ویروسی و افزایش مراجعات مردم به درمانگاه‌ها و داروخانه‌ها، چرا داروی سرماخوردگی باید کمیاب باشد؟ این در حالی است که چند روز قبل، وزیر از ورود حجم انبوهی از داروها به کشور خبر داد. به‌نظر می‌رسد در سایه نبود نظارت یا ناکافی بودن آن، شبکه توزیع دارو دارای اشکالاتی است وگرنه داروی سرماخوردگی که بخش عمده آن تولید داخل است، نباید کمیاب باشد.
داوری از تهران

مسئولان تبریزی، در مورد پیشرفت پروژه مترو توضیح بدهند
متروی تبریز 20سال قبل کلنگ زنی و ساخت آن آغاز شد. در سال 97بعد از فراز و فرودهای بسیار، مترو آغاز به‌کار کرد اما بعد از آن هیچ پیشرفتی نداشته است. جا دارد مسئولان شهر تبریز به مردم توضیح دهند که گره کار کجاست و کارشناسان خُبره فن اعلام نظر فرمایند که دلیل عدم‌پیشرفت در این پروژه عظیم در کلانشهری مهم چیست ؟! اگر سوءمدیریت است برطرف شود و اگر تخلفات درون سازمانی و یا سهل انگاری است مسببین آن شناسایی شده و از کار برکنار شوند و اگر دلیل آن کمبود بودجه است، آن هم اعلام شود. هم‌اکنون با وجود ترسیم 5خط برای نقشه مترو تبریز، مردم این شهر از 70درصد یک خط بهره‌مندند که چنین وضعیتی در‌ شأن کلانشهر تبریز و مردم مومن و خداجو و انقلابی آن نیست.
مولوی از تبریز

پله برقی‌های مترو ایستگاه شهید بهشتی، نیاز به تعمیر دارد
مدت‌هاست که پله‌های برقی ایستگاه شهید بهشتی خراب است. با توجه به پرتردد بودن این ایستگاه، از مسئولان مترو درخواست داریم که هرچه زودتر نسبت به تعمیر و راه‌اندازی مجدد آن اقدام کنند.
مهدوی از تهران

پیامک
مشکلات اپلیکیشن اسنپ رفع شود

اپلیکیشن اسنپ با تمام مزایایی که دارد، مشکلاتش هم کم نیست. مثلا بعضی اوقات لوکیشنی که از داخل خانه انتخاب می‌کنیم، با لوکیشنی که از دم در ساختمان انتخاب می‌کنیم، یک کوچه فرق دارد. استفاده از بن تخفیف جهت خرید از اسنپ فود هم، شرایط از پیش تعیین شده‌ای دارد. مثلا چند روز پیش من قصد خرید یک کیلو مرغ را داشتم، درحالی‌که برای استفاده از بن تخفیف باید حداقل 3کیلو سفارش می‌دادم. افزوده شدن گزینه عجله دارم هم باعث شده که رانندگان درخواست عادی را قبول نکنند تا مسافر مجبور به استفاده از این گزینه و پرداخت پول بیشتر شود.
کبریایی از تهران

خط اتوبوسرانی عالیشهر به بوشهر مجدداً راه‌اندازی شود
عالیشهر در۲۰ کیلومتری بوشهر، محل اقامت بسیاری از شاغلان در شهر بوشهر است؛ به همین دلیل روزانه حجم انبوهی از مسافران از عالیشهر به بوشهر و به عکس در آمد و شد هستند ولی متأسفانه خبری از خط اتوبوسرانی یا تاکسی‌های خطی نیست. به‌گفته ساکنان قدیمی‌تر این شهر، تا اسفندماه 1400دارای خط اتوبوسرانی بوده اما به دلایلی بعد از آن خط اتوبوسرانی ندارد.  تقاضا می‌شود مسئولان با درک شرایط اقتصادی و آزردگی خاطر مردم نسبت به راه‌اندازی خط اتوبوسرانی در این مسیر، اقدام کنند.
اکبری از بوشهر

قدردانی
بابت آسفالت معابر از شهرداری زنجان سپاسگزاریم
هرچند که مسئولان شهری سعی دارند وظایف خود را با دقت و در نخستین فرصت انجام دهند اما وقتی در انجام وظایف خود سرعت عمل و دقت دارند، باید قدردان تلاش آنها بود. بابت ترمیم و بهسازی آسفالت معابر شهر زنجان قدردان تلاش‌ مجموعه شورای شهر و شهرداری زنجان هستیم.
مقدم پوری از زنجان

 

این خبر را به اشتراک بگذارید