• یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 11 ذی القعده 1445
  • 2024 May 19
پنج شنبه 5 آبان 1401
کد مطلب : 175276
+
-

سفر روزانه ایرانی‌ها برای تماشای باز ی‌های جام‌جهانی

خبر روز
سفر روزانه ایرانی‌ها برای تماشای باز ی‌های جام‌جهانی

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد: تماشاچیان بازی‌های ایران در جام‌جهانی قطر می‌توانند در روز بازی‌های تیم فوتبال ایران بلیت سفر به قطر از مبدأ ایران را درصورت داشتن بلیت بازی با نرخ متعادل توسط هواپیمایی قطر خریداری کنند.
به‌گزارش ایرنا، محمد محمدی‌بخش گفت: این امکان در تفاهم با قطر ایجاد شده وفقط برای ۳روز مربوط به بازی‌های ایران در جام‌جهانی که مربوط به تاریخ دوشنبه ۳۰ آبان، جمعه ۴ و سه‌شنبه ۸ آذرماه است، امکان سفر روزانه به قطر با نرخ‌های مناسب وجود دارد.
وی گفت: پروازهای جام‌جهانی علاوه بر ایرلاین عربی با مشارکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران نیز انجام خواهد شد. به‌گفته رئیس سازمان هواپیمایی کشوری، در مدت برگزاری مسابقات به تعداد کافی پرواز درنظر گرفته شده و تعداد پروازهای هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در این ایام نیز به ۸۴پرواز افزایش خواهد یافت.
معاون وزیر راه‌وشهرسازی گفت: پروازهای ایرلاین قطری نیز به ۱۹۸پرواز افزایش یافته و مشکلی بابت عرضه بلیت برای سفر به قطر وجود ندارد.
 او افزود: تدبیر سازمان هواپیمایی مربوط به ۳روز بازی‌های ایران است که نرخ متعادلی طی تفاهم با قطر برای روزهای بازی‌های ایران درنظر گرفته شده است.
پروازها به دوحه در این ایام از مبدا شهرهای تهران، کیش، شیراز، اصفهان، مشهد و لار است. قرار است از هفته آینده فروش بلیت برای 3روز بازی‌های ایران در سایت شرکت قطری و همچنین ایران ایر عرضه شود؛ هیچ محدودیتی برای خرید پروازهای تک‌نفره برای جام‌جهانی قطر وجود ندارد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید