• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
پنج شنبه 5 آبان 1401
کد مطلب : 175210
+
-

نکته بازی/ برعکس شد

بعد از یک نقل‌وانتقالات توفانی در تابستان، اگر از پرسپولیسی‌ها می‌پرسیدی مشکل بزرگ تیم کجاست، حتما به خط حمله اشاره می‌کردند و از فقر مهاجم نام می‌بردند. در آن مقطع هنوز فوروارد خارجی جذب نشده بود و از گزینه‌های داخلی هم آبی گرم نمی‌شد. در ادامه اما شرایط تغییر کرد. ابتدا یورگن لوکادیا جذب شد که بهترین خرید فصل پرسپولیس بود و پس از آن شیخ دیاباته پیراهن سرخپوشان را به تن کرد. همزمان عیسی آل‌کثیر که شرایط مشخصی نداشت هم رو به بهبود رفت و حالا گفته می‌شود از ابتدای نیم‌فصل دوم می‌تواند برای قرمزها به میدان برود. اگر عیسی هم به تیم اضافه شود، از بین مهدی عبدی و حامد پاکدل یک نفر باید جدا شود. به این ترتیب مشکل پرسپولیس برعکس شد و از کمبود مهاجم به ازدیاد مهاجم رسید!

اگر یحیی این کاره بود...
انتقادها از عملکرد ضعیف مهدی ترابی در این فصل همچنان ادامه دارد و کار به جایی رسیده که بسیاری از پیشکسوتان این تیم در گفت‌وگو با رسانه‌های مختلف خواهان نیمکت‌نشینی ترابی شده‌اند. در این میان اما حمید درخشان دیدگاه دیگری دارد. سرمربی پیشین پرسپولیس گفته: «نیمکت‌نشین کردن ترابی راه چاره نیست. یحیی گل‌محمدی باید او را احیا کند.» خب البته پیشنهاد خوبی است، اما اگر یحیی این کاره بود، خیلی وقت پیش از اینها ثمره کارش را می‌دیدیم. قصد زیر سؤال بردن توانایی‌های سرمربی پرسپولیس را نداریم، چراکه به‌هرحال نتایج خوبی گرفته و این قابل انکار نیست، اما در این سال‌ها کدام بازیکن پرسپولیس را به یاد می‌آورید که زیرنظر گل‌محمدی احیا شده باشد؟ او به بهبود کیفیت کدام بازیکن کمک کرده که ترابی نفر دوم باشد؟

حالا زیاد هم سخت نگیرید
در شرایطی که تاریخ 11آبان برای برگزاری مسابقه سوپرجام بین استقلال و نساجی مشخص شده و فاصله چندانی هم تا فرارسیدن این روز نداریم، هنوز کسی نمی‌داند مسابقه در چه شهری و با چه شرایطی برگزار می‌شود. ابتدا سیرجان به‌عنوان محل انجام مسابقه مشخص شد که هر دو تیم به آن اعتراض کردند. پس از آن زمزمه تغییر مکان بازی به گوش رسید و حتی گفتند شاید تاریخ مسابقه هم تغییر کند. حالا مسئولان نساجی گفته‌اند اگر زمان مسابقه عوض شود در آن شرکت نمی‌کنند و گلایه دارند که چرا در این فاصله کوتاه تکلیف روشن نمی‌شود تا آنها ترتیب بلیت و هتل و... را بدهند. به‌نظر ما که مدیران نساجی دارند زیادی سخت می‌گیرند. بالاخره این بازی یک جایی، یک روزی برگزار می‌شود دیگر. خوش باشید بابا!




 

این خبر را به اشتراک بگذارید