پلتفرم متا اعلام کرد پس ازبروز مشکل چند ساعته برای کاربران در اروپا، آسیا و بریتانیا، مشکلی که در سرویس پیام رسانی واتساپ بهوجود آمده بود را برطرف کرده است. روز گذشته سایت Downdetector گزارش قطعی واتساپ بیش از 68 هزارکاربر بریتانیایی، 19هزارنفر در سنگاپور و 15هزارنفر در آفریقای جنوبی را ثبت کرده بود. یکی از سخنگویان شرکت متا بهعنوان شرکت مادر واتساپ درباره این قطعی گسترده گفت: ما این مشکل را حل کردهایم و بابت آن برای افرادی که به دردسر افتادند و قادر به استفاده از این پیام رسان نبودند عذرخواهی میکنیم. البته او درباره علت این قطعی حرفی نزد. واتساپ به یک وسیله ارتباطی حیاتی برای خانوادهها و مشاغل تبدیل شده است. قطعی یک ساعته واتساپ در اکتبر گذشته به تجارت داراییها از رمز ارزهای رمز گرفته تا نفت ضربه زد و پس از آن بود که بسیاری از کاربران تصمیم به مهاجرت به پلتفرم دیگری مانند تلگرام گرفتند. پس از قطعی، سهام شرکت متا بهعنوان شرکت مادر واتساپ در معاملات قبل از بازار با 0.7درصد کاهش به 128.85دلار رسید.
چهار شنبه 4 آبان 1401
کد مطلب :
175121
لینک کوتاه :
newspaper.hamshahrionline.ir/KOO2r
+
-
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به روزنامه همشهری می باشد . ذکر مطالب با درج منبع مجاز است .
Copyright 2021 . All Rights Reserved