• شنبه 22 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 3 ذی القعده 1445
  • 2024 May 11
دو شنبه 2 آبان 1401
کد مطلب : 174914
+
-

نکته بازی/ رکوردداران تعریف و تمجید

خب البته همه ما خوشحالیم از اینکه بازیکنان تیم ملی زیرنظر کارلوس کی‌روش در شرایط خوبی به‌سرمی‌برند و خودشان هم از وضعیت‌شان رضایت دارند. با این حال نکته‌ای که خیلی جالب به‌نظر می‌رسد، پیشتازی برخی بازیکنان در تعریف و تمجید از سرمربی تیم ملی است؛ نفراتی که پیش‌تر در دوران دراگان اسکوچیچ به ندرت به اردو دعوت می‌شدند و حالا «شدیدا» از شرایط اعلام رضایت می‌کنند. مثلا محمدرضا اخباری که این هفته با یک اشتباه بزرگ کمر تراکتور را برابر سپاهان شکست، پس از حضور در مینی‌کمپ گفته: «کی‌روش دقیقا همان آدم قدیم است. نظمی که از او می‌بینم همانی است که در نخستین دعوتم به تیم ملی دیده بودم.» مرتضی پورعلی‌گنجی هم تأکید می‌کند: «کی‌روش همدلی را به تیم ملی بازگردانده است.»

فایل اخبار عرفان
یکی دو ماهی بود اخبار مربوط به عرفان باقی به چشم‌مان نمی‌خورد که این مشکل هم برطرف شد و باخبر شدیم ساپینتو این بازیکن جوان را از حضور در تمرینات استقلال منع کرده است. به‌شدت پدیده عجیب و غریبی است این باقری جوان؛ هنوز کسی یک بغل پا زدن او به توپ را ندیده، اما همینطور چپ و راست از تیم‌های گوناگون کنار گذاشته می‌شود. یک دوره هوس کرد به پرسپولیس برود و حتی در محل این باشگاه هم آفتابی شد، اما کارش به نتیجه نرسید و به استقلال برگشت. یکی، دو بار هم صمد مرفاوی او را از تمرینات تیم ملی جوانان کنار گذاشته بود. به‌طور کلی رسانه‌ها باید یک فایل مربوط به اخبار اخراج شدن‌های عرفان باقری را یک گوشه تشکیل بدهند تا در دسترس عموم قرار بگیرد.

انصافا از کجا فهمیدید؟
یورگن لوکادیا همچنان بار پرسپولیس را در روزهای کم‌طراوت این تیم به دوش می‌کشد و با گل‌هایش امتیاز روی امتیاز می‌گذارد. روشن نیست اگر در پی آن همه شل کن سفت کن برای جذب مهاجم، بازیکن دیگری به جای فوروارد هلندی جذب می‌شد کار پرسپولیس به کجا می‌کشید. در هر صورت اما آنها خوش‌اقبال بودند که لوکادیا آمد و فعلا هم به وضوح موفق بوده است. او بعد از به‌ثمر رساندن گل 3 امتیازی پرسپولیس برابر ملوان، در صفحه شخصی‌اش نوشت: «آنقدر تجربه پشت سر گذاشته‌ام که بدانم هیچ‌چیزی در زندگی وجود ندارد که نتوانم از پس آن بر بیایم.» بعد هم یک‌سری از رسانه‌ها آن را حمل بر نارضایتی لوکا از شرایطش در پرسپولیس کردند. انصافا از این جمله چطور به آن نتیجه رسیدید؟ می‌شود بگویید؟



 

این خبر را به اشتراک بگذارید