• شنبه 22 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 3 ذی القعده 1445
  • 2024 May 11
سه شنبه 19 مهر 1401
کد مطلب : 173580
+
-

نکته بازی/ نه؛ این یکی دیگر نه

این روزها شرایط به سود پرسپولیس نیست. این تیم 2بازی بعد از تعطیلات خود را بدون پیروزی پشت سر گذاشته و صدر جدول را از دست داده است. کیفیت عملکرد سرخپوشان هم منتقدان را راضی نکرده، اما حالا ممکن است اتفاق بدتری نیز رخ بدهد. شایعات در مورد اینکه یورگن لوکادیا زودتر از حد انتظار از پرسپولیس جدا شود، وجود دارد؛ از یک‌سو به‌خاطر توصیه سفارت هلند به اتباع خود و از سوی دیگر به‌واسطه قسط دوم قراردادش که در زمان مقرر پرداخت نشده و گویا موجبات ناراحتی او را فراهم کرده است. به هر حال، روند مذاکره با لوکادیا هم خیلی طول کشید تا روشن شود او روی مسائل مالی حساس است. حالا اگر قرار به جدایی این بازیکن باشد، مشکلات یحیی گل‌محمدی کامل خواهد شد.

قابل ثبت در تاریخ
می‌دانید ملال‌آورترین و کلافه‌کننده‌ترین خبر این روزها چیست؟ اینکه مدام گفته می‌شود شاید دربی تهران قبل یا بعد از جام‌جهانی برگزار شود؛ و این چه معنایی دارد؟ این بازی باید در چارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر برگزار شود و پس از آن مسابقات لیگ برای برپایی اردوی تیم ملی به‌منظور حضور در جام‌جهانی قطر تعطیل خواهد شد. حالا بحث بر سر این است که شاید کارلوس کی‌روش هفته دوازدهم لیگ برتر را هم به سود تیم ملی بگیرد و اردوی زودهنگام تشکیل شود. به این ترتیب دربی به بعد از جام‌جهانی موکول خواهد شد که طبیعتا خوشایند باشگاه‌ها نیست. جالب اینجاست که سهیل مهدی به‌عنوان مسئول برگزاری مسابقات لیگ خودش هم نمی‌داند تکلیف‌ چیست و هر روز یک حرف می‌زند. این حجم از بی‌برنامگی قابل ثبت در تاریخ است.

حتما صلاح نبوده بدانی!
اتفاقات عجیب و غریب در فوتبال ایران زیاد رخ می‌دهد و یکی از آنها هم مربوط می‌شود به ماجرای جدایی 5بازیکن از استقلال در نقل‌وانتقالات زمستانی؛ شایعه‌ای که اخیرا خیلی سر و صدا کرده است. درحالی‌که نیم‌فصل اول هنوز به نیمه هم نرسیده، می‌گویند لیست مازادی در این تیم مشخص شده که گویا بیشتر هم با ابتکار مدیرعامل باشگاه بوده است. در همین راستا از قول ریکاردو ساپینتو، سرمربی استقلال نوشته‌اند: «حداقل اسم بازیکنان مازاد را بگویید من هم بدانم!» خب چیزی نیست که، لابد صلاح نبوده شما بدانی. همانطور که جذب بازیکنان در ابتدای فصل هم عمدتا بدون نظر جنابعالی اتفاق افتاد. بهتر است شما به این کارها کاری نداشته باشی و به وظیفه اصلی‌ات یعنی فریاد‌زدن لب خط بپردازی. بقیه تصمیمات با مدیران باشگاه است!




 

این خبر را به اشتراک بگذارید