• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
چهار شنبه 30 شهریور 1401
کد مطلب : 172236
+
-

دلجویی نماینده ولی‌فقیه در کردستان از خانواده مهسا امینی

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان درباره حضور ۲ساعته خود در منزل مرحومه مهسا امینی گفت: دیروز در منزل مرحومه مهسا امینی حضور یافته و مراتب تأثر و تسلیت خود را خدمت خانواده آن مرحومه ابراز کردم.
به‌گزارش تسنیم، عبدالرضا پورذهبی افزود: به‌عنوان نماینده ولی‌فقیه، به خانواده مرحومه خانم مهسا امینی اطمینان دادم که همه نهادها برای دفاع از حقوقی که از خانم امینی تضییع‌شده، اقدام خواهند کرد و هیچ حقی از خانواده آن مرحومه نادیده گرفته نخواهد شد.
وی با بیان اینکه خانواده آن مرحومه عزیزشان را از دست داده‌اند و این شرایط سخت واقعاً قابل درک است، ادامه داد: در منزل خانم امینی خطاب به خانواده آن مرحومه عنوان کردم همه از این اتفاق متأثر و غمگین هستیم و هیچ‌گاه نمی‌توانیم خودمان را جای شما بگذاریم. اتفاق تلخ و غم‌انگیزی بود و همه را شوکه کرد. هر حادثه ناگواری از این دست حقیر را به‌عنوان یک خدمتگزار ناراحت و دل‌شکسته می‌کند و مطمئنم رهبر عزیزمان نیز از اینکه یک دختر این سرزمین این‌چنین از دنیا رفته‌اند، متأثر و متألم هستند.
نماینده ولی‌فقیه در کردستان اضافه‌کرد: همچنان که به خانواده مهسا امینی قول داده‌ام، من نیز به سهم خود، موضوع فوت آن مرحومه را تا نتیجه نهایی، پیگیری خواهم کرد.


 

این خبر را به اشتراک بگذارید