• شنبه 28 مهر 1403
  • السَّبْت 15 ربیع الثانی 1446
  • 2024 Oct 19
یکشنبه 27 شهریور 1401
کد مطلب : 171822
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/Lg6og
+
-

کمبود فضای آموزشی در بروجرد

میز خبر
کمبود فضای آموزشی در بروجرد

مهم‌ترین مشکل آموزش‌وپرورش بروجرد کمبود نیروی انسانی و فضای آموزشی است. به‌گزارش ایسنا، مدیر آموزش‌ و پرورش بروجرد با اعلام این خبر گفت: هرچه در آموزش‌وپرورش هزینه می‌شود سرمایه‌گذاری بوده و برای پیشرفت و ترقی یک جامعه بسیار لازم و ضروری است و اسراف محسوب نمی‌شود.
نریمان سبحانی‌نیا افزود: باید تلاش کنیم با رایزنی و همکاری سایر ارگان‌ها مشکلات آموزش‌وپرورش را تا حد امکان برطرف کنیم. مدیر آموزش‌وپرورش بروجرد خاطرنشان کرد: آموزش‌وپرورش زمینه‌ساز رشد فکری و اخلاقی انسان‌های یک جامعه پویاست. سبحانی‌نیا اضافه کرد: اهمیت آموزش‌وپرورش در دنیای امروز به حدی است که بسیاری از جامعه‌شناسان آن را مهم‌ترین نهاد در ساخت یک جامعه موفق می‌دانند. وی با اشاره به سند تحول بنیادین و تأکید بر اجرای این سند با همکاری سایر ارگان‌ها، گفت: وظیفه آموزش‌وپرورش در جامعه شناخت و حل نیازهای فکری جوانان است. 
سبحانی‌نیا با اشاره به امضای تفاهمنامه با دانشگاه آیت‌الله بروجردی و استفاده از ظرفیت دانشگاه‌ها و نخبگان فرهنگی و استادان دانشگاه‌ها، افزود: با توجه به اینکه جایگاه فعلی کنکور و معدل نهایی در‌ شأن شهر استعدادهای درخشان نیست، لذا با ایجاد یک کمیته پیشرفت تحصیلی و اتاق فکر اعم از نخبگان، فرهنگیان و استادان دانشگاه جهت ارتقای کیفی آموزش حداکثر تلاش و کوشش را انجام خواهیم داد.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید