طی 2 میزبانی اول استقلال در فصل جدید، اختلاف نظر این باشگاه و سازمان صداوسیما منجر به عدمپخش آگهیهای تبلیغاتی کنار زمین شد. این مسئله غیراز آزار میلیونها بیننده تلویزیونی، باشگاه استقلال را متحمل ضرر مالی هم کرد، چرا که به هر حال آگهیدهندگان دنبال پخش نام و نشان خود از تلویزیون هستند و اصلا به همین دلیل به استقلال پول میدهند. در بازی با پیکان اما این مشکل حل شد و تصاویر به شکل معمول و استاندارد روی آنتن رفت. سعید فتاحی، از مدیران استقلال در این مورد گفته: «با مذاکرهای که با مدیران صداوسیما داشتیم مشکل حل شد. حق پخش تلویزیونی هم از محل پخش آگهیها مشخص است. این پول به خزانه واریز و 70 به 30 به سود تلویزیون تقسیم میشود.» خب الان ما متوجه نشدیم چه شد. این موضوع را که از اول خود تلویزیونیها میگفتند و نتیجه میگرفتند که باشگاهها مقصر هستند. پرسپولیس و استقلال اما این اعداد و ارقام را قبول نداشتند و به علاوه دنبال جلوگیری از تولید محتوای جانبی از مسابقات خود بودند. کاش سعید فتاحی توضیح بدهد در این زمینهها چه توافقی شده، وگرنه آن داستان 70 به 30 که از اول وجود داشت و لازم نبود بر سرش بجنگید! یعنی مردم را این همه عذاب دادید که برگردید سر نقطه اول؟
پنج شنبه 17 شهریور 1401
کد مطلب :
171029
لینک کوتاه :
newspaper.hamshahrionline.ir/VmpZO
+
-
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به روزنامه همشهری می باشد . ذکر مطالب با درج منبع مجاز است .
Copyright 2021 . All Rights Reserved