• چهار شنبه 9 خرداد 1403
  • الأرْبِعَاء 21 ذی القعده 1445
  • 2024 May 29
چهار شنبه 16 شهریور 1401
کد مطلب : 170845
+
-

عدد خبر/40 شهرک

توسعه فعالیت‌های دانش بنیان فعال در حوزه صنعت، معدن و تجارت با ایجاد 40شهرک جدید فناوری طی 5سال آینده یکی از ماموریت‌هایی است که قانون جهش تولید دانش بنیان به‌عهده وزارتخانه وزارت صنعت، معدن و تجارت گذاشته است. به این نهاد تکلیف شده که نسبت به ایجاد این مراکز از محل اعتبارات ملی و منابع سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران اقدام کند.

10000 هک
به‌گفته مقامات چینی، آژانس امنیت ملی آمریکا در سال‌های اخیر بیش از 10هزار حمله سایبری «وحشیانه» به اهداف چینی انجام داده است. مقامات چینی می‌گویند که طی این حمله‌ها بیش از ۱۴۰گیگابایت داده «با ارزش» جمع‌آوری کرده است. آژانس امنیت ملی آمریکا و وزارت امور خارجه این کشور از اظهارنظر در مورد این اتهامات خودداری کردند.

20 ایستگاه
 مناطق آزاد مانند کیش، قشم و جلفا کاندیدای راه‌اندازی ایستگاه‌های شارژ خودروهای برقی هستند. گروه توسعه فناوری‌های نوین خودرویی ستاد توسعه فناوری‌های فضایی و حمل‌ونقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری تلاش می‌کند که این ایستگاه‌های شارژ در 15 تا 20 منطقه کشور احداث شود. البته به‌دلیل هزینه‌های بالای ساخت و خرید تجهیزات این ایستگاه‌ها باید محلی که برای آنها تعیین می‌شود به تجهیزات ایمنی و امنیت بالا مجهز باشد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید