• شنبه 27 مرداد 1403
  • السَّبْت 11 صفر 1446
  • 2024 Aug 17
پنج شنبه 10 شهریور 1401
کد مطلب : 170342
+
-

آماربازی

تیم استقلال در هر 4مسابقه این فصلش بیشتر از حریفان خطا کرده است. استقلالی‌ها فصل گذشته نیز در این زمینه رکورددار بودند و بیشتر از سایر تیم‌ها خطا کردند. در این فصل هم تیم ساپینتو عادت تیم مجیدی را ترک نکرده است. استقلال حتی در بازی با مس کرمان که در ورزشگاه آزادی برگزار شد و حریف در اغلب دقایق بازی مشغول دفاع مقابل میزبان بود، بیشتر از کرمانی‌ها خطا کرد. در آن مسابقه استقلالی‌ها 17خطا و مسی‌ها فقط 7خطا انجام دادند. این هفته در مسجدسلیمان هم آمار خطاها 20-14 به سمت استقلال سنگینی می‌کرد. آبی‌پوشان به‌طور میانگین در هر بازی 17خطا انجام داده‌اند و بین 3تیم پرخطای فصل هستند.

تیم استقلال در حالی مقابل نفت مسجدسلیمان به تساوی بدون گل رسید که در این بازی فقط 2ضربه داخل چارچوب داشت. استقلالی‌ها در این مسابقه 15شوت زدند و تعداد شوت‌هایشان بالاتر از تیم میزبان بود. اما در شوت‌های داخل چارچوب، نهایتا نتیجه 3-2 به‌سود نفت مسجدسلیمان شد و آبی‌ها دقت کمتری در ضربات‌شان داشتند. هر دو شوت داخل چارچوب استقلال را محمد محبی زد و سایر آبی‌پوشان نتوانستند دروازه حریف را تهدید کنند. محبی 2پاس کلیدی هم داد و در این زمینه هم هیچ بازیکن دیگری در تیم استقلال آمار بالاتر از او نداشت. فقط پیمان بابایی که جایگزین شهباززاده شده بود، مثل محبی 2پاس کلیدی در طول این بازی صادر کرد. بابایی و محبی هر دو در دقیقه82 تعویض شدند.

نفت مسجدسلیمان در مقابل استقلال هم تعداد شوت بالایی داشت تا به روند عالی‌اش در این فصل ادامه بدهد. تیم رضا مهاجری در این زمینه‌ها کاملا نسبت به فصل گذشته متحول شده و آمارهایش رشد چشمگیری داشته است. فصل گذشته میانگین شوت‌های نفت8.2 و میانگین شوت‌های داخل چارچوب این تیم 2.8 در هر بازی بود و مسجدسلیمانی‌ها در این دو بخش به‌ترتیب رتبه‌های پانزدهم و چهاردهم را داشتند. اما امسال و در تحولی شگفت‌انگیز، تیم رضا مهاجری در هر دو بخش صاحب رتبه اول و برترین تیم لیگ است. میانگین شوت‌های نفت به 16.3 و میانگین ضربات داخل چارچوب این تیم به 5.3 در هر بازی رسیده است. نفت در بازی با مس کرمان 21شوت و در مقابل پیکان هم 17شوت زد که رکوردهای چشمگیری برای این تیم هستند.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید