• یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 11 ذی القعده 1445
  • 2024 May 19
چهار شنبه 9 شهریور 1401
کد مطلب : 170236
+
-

آماربازی

عملکرد تراکتور در 2نیمه بازی‌هایش کاملا متفاوت بوده است و این جالب‌ترین نکته این تیم طی 3هفته ابتدایی است. تیم قربان بردیف در هر 3بازی نیمه اول را بازنده به رختکن رفته و ضعیف‌ترین شروع‌کننده لیگ است. اگر نتایج نیمه اول تیم‌ها را مقایسه کنید، تراکتور تنها تیمی است که همه بازی‌هایش را در 45دقیقه اول باخته و صفر امتیازی است. اما اگر 45دقیقه دوم بازی‌ها را فارغ از نیمه اول مقایسه کنیم، قربان بردیف با 2برد و یک مساوی در صدر جدول نیمه مربیان قرار می‌گیرد. او ذوب‌آهن و فولاد را در نیمه دوم شکست داده و با گل‌گهر هم به تساوی یک -یک رسیده است. تراکتور در نیمه اول ضعیف‌ترین تیم لیگ است و در نیمه دوم قوی‌ترین!

در جدول رده‌بندی لیگ تا پایان هفته سوم تیم سپاهان صدرنشین بود اما آمارها و امتیازات متریکا، تیم فولاد را بالاتر از سپاهان به‌عنوان موفق‌ترین تیم لیگ از لحاظ فنی ثبت کرده بودند. در جدول فنی متریکا بعد از 3هفته تیم فولاد با نمره7.24 در صدر قرار داشت و سپاهان با اختلافی ناچیز در رتبه دوم قرار گرفته بود. رتبه سوم به آبی‌پوشان استقلال رسیده بود که آنها هم با نمره‌ فنی7.22 اختلاف بسیار کمی با صدرنشین‌ها داشتند. اما پرسپولیس که در رتبه چهارم این جدول قرار گرفته بود اختلاف زیادی با تیم‌های بالاتر از خودش داشت. امتیاز فنی پرسپولیس بعد از 3بازی ابتدایی‌اش 7.09 از 10 بود که اختلاف قابل ملاحظه‌ای با تیم‌های بالاتر داشت. هوادار هم با 6.99 چهارم بود.

علیرضا بیرانوند بعد از برگزاری 3هفته از لیگ برتر با ثبت 3کلین‌شیت بالاتر از سایر دروازه‌بان‌ها قرار گرفت اما در نمرات فنی متریکا، این حبیب فرعباسی بود که همچنان بالاتر از بیرانوند نشسته و عنوان بهترین دروازه‌بان لیگ برتر را طی 3هفته ابتدایی در اختیار داشت. میانگین نمرات فرعباسی طی 3بازی 7.25 بود که او را با اختلافی قابل ملاحظه بالاتر از سایر دروازه‌بان‌ها قرار داده بود. علیرضا بیرانوند(پرسپولیس) و احسان مرادیان(نفت آبادان) به‌ترتیب نمرات 7.02 و 7.00 را داشتند و نمرات سایر دروازه‌بان‌ها هم زیر 7 بود. حسین حسینی، محسن فروزان و محمدرضا اخباری که 3گلر برتر فصل گذشته بودند تا پایان هفته سوم این فصل به‌ترتیب در رتبه‌های چهارم، یازدهم و پانزدهم جدول دروازه‌بان‌ها قرار داشتند.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید