• دو شنبه 7 خرداد 1403
  • الإثْنَيْن 19 ذی القعده 1445
  • 2024 May 27
چهار شنبه 9 شهریور 1401
کد مطلب : 170232
+
-

نکته بازی/مذاکره نکردید یا...؟

یکی از سوژه‌های داغ این چند روز، داستان مذاکره باشگاه پرسپولیس با کاوه رضایی بود. رضایی به‌علت پر‌بودن فهرست استقلال نتوانست به این تیم ملحق شود. در این میان شایعاتی در مورد آینده او به‌وجود آمد و ازجمله گفته شد این بازیکن با پرسپولیس هم مذاکره کرده است. کار حتی به جایی رسید که برخی بازیکنان سابق استقلال ازجمله بختیار رحمانی از او خواستند به پرسپولیس نرود و دل هواداران را نشکند. با این حال، رضا درویش، مدیرعامل پرسپولیس در حاشیه برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال به خبرنگاران گفت هیچ مذاکره‌ای با کاوه رضایی نشده. موضوع از 2 حالت خارج نیست؛ یا نزدیکان کاوه برای بازارگرمی این اخبار را درست کرده‌‌اند یا پرسپولیسی‌ها بعد از شنیدن جواب منفی ترجیح داده‌اند کل مذاکرات را حاشا کنند!

قلعه‌نویی هم همیشه هست
 بلافاصله بعد از انتخاب مهدی تاج به‌عنوان رئیس فدراسیون فوتبال، گمانه‌زنی‌ها در مورد انتخاب سرمربی جدید تیم ملی اوج گرفت؛ چرا‌که از ادبیات قبلی تاج هم اینطور به‌نظر می‌رسید که او اعتقادی به ادامه همکاری با دراگان اسکوچیچ ندارد. در این بین یکی از نمایندگان مجلس مدعی شد از تاج شنیده کارلوس کی‌روش، برانکو ایوانکوویچ و امیر قلعه‌نویی 3گزینه او برای جانشینی با اسکوچیچ هستند. حساب کی‌روش و برانکو که جداست. این دوقطبی ازلی و ابدی حالا‌حالاها قرار نیست دست از سر فوتبال ایران بردارد. وجه جالب‌تر ماجرا اما اضافه‌شدن همیشگی قلعه‌نویی به گزینه‌هاست؛ یعنی هر زمان قرار است سرمربی جدید انتخاب کنند، اسم امیر را هم بین نامزدها می‌آورند و آخرش او را انتخاب نمی‌کنند! زمان انتخاب اسکوچیچ هم همینطور بود.

به کهکشان راه شیری تبریک بگو!
منصور قنبرزاده، نایب‌رئیس پیشنهادی مهدی تاج پس از انتصاب او به‌عنوان رئیس جدید فدراسیون مرزهای دوست‌داشتن یک مدیر بالادستی را جابه‌جا کرد و در مصاحبه با خبرنگاران گفت: «اعضای مجمع آزادانه رأی دادند و تحت‌تأثیر حواشی قرار نگرفتند. انتخاب تاج را به ملت ایران تبریک می‌گویم!» به‌نظر ما که ملت ایران کم است. انتخاب شایسته تاج را باید به فوتبال آسیا و جهان، حتی ساکنان غیرفوتبالی دنیا و کل کهکشان راه شیری تبریک گفت. با سوابق درخشانی که نامبرده داشته، بدون تردید از همین فردا فوتبال ایران پوست می‌اندازد و وارد دوران رونق و شکوفایی می‌شود. با حضور دوباره تاج در خیابان سئول، تا چند سال دیگر به قطب اول فوتبال دنیا تبدیل خواهیم شد و البته که همراهی آقای قنبرزاده با ایشان هم خالی از تأثیر نیست.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید