• یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 11 ذی القعده 1445
  • 2024 May 19
سه شنبه 8 شهریور 1401
کد مطلب : 170125
+
-

نکته بازی/پس کی مخالف بود؟

شکر خدا نخستین حضور گروهی از هواداران زن در ورزشگاه آزادی برای تماشای یک بازی لیگی بدون هیچ حاشیه خاصی اتفاق افتاد و فضا آنقدر امن و آرام بود که حالا قرار شده برای مسابقه این هفته پرسپولیس و نفت آبادان، تعداد بیشتری از زنان امکان حضور در ورزشگاه آزادی را پیدا کنند. در این میان واکنش‌های بسیار مثبتی هم به ماجرا صورت گرفته و هر کسی را هر جایی می‌بینی در حال تقدیر از اتفاق رخ داده است. فضا طوری شده که آدم فکر می‌کند اگر همه اینقدر مشتاق و موافق بودند، پس چرا ماجرای حضور زنان این همه به درازا کشید؟ گاهی ما خودمان مسائل را برای خودمان سخت و لاینحل می‌کنیم، اما بعد از مدتی می‌بینیم موضوع آنقدرها هم پیچیده نبوده. این، از همان دست است.

ای خسته از شب!
خوبی فوتبال ایران این است که شما وقتی واردش می‌شوی، دیگر به این راحتی‌ها خارج نخواهی شد. نخستین تیم را که پیدا کنی، می‌شود رزومه‌ات و می‌توانی تیم‌های دوم و سوم را هم به استناد همان بگیری. چیزی هم که کمترین اهمیت را دارد، عملکرد شماست. تا تیم‌های مختلف بفهمند آبی از شما گرم نخواهد شد، خودش مدت‌ها طول می‌کشد و در این فاصله می‌توانی از بستن قراردادهای تپل لذت ببری. اینها را عرض کردیم که بگوییم شرزود تمیروف هم بعد از جدایی از پرسپولیس به پیکان پیوست و قراردادش را با این تیم امضا کرد. حالا اینکه پیکانی‌ها در وجود این بنده‌خدا چه چیزی دیده‌اند که او را گرفته‌اند، بعدها مشخص خواهد شد. به هر حال فعلا برچسب «بازیکن سابق پرسپولیس» روی او خورده و این کم چیزی نیست!

سلطان مذاکره
یکی از معماهای این فصل هم کاوه رضایی است؛ بازیکنی که بعد از پشت سر گذاشتن یک فصل محو در بلژیک، تصمیم گرفته در ماه‌های منتهی به جام‌جهانی به ایران بیاید. قرار بود او استقلالی شود و حتی مدت‌ها در تمرینات آبی‌پوشان حاضر شد، اما خودش در اروپا مشکلات اقامتی داشت و باشگاه هم با مسئله پر بودن فهرست بازیکنانش مواجه شد. در نتیجه کار به جایی رسید که او نتوانست آبی‌پوش شود و مذاکره با چند تیم را در دستور کار قرار داد. شاید الان که شما این مطلب را می‌خوانید تکلیف کاوه مشخص شده باشد، اما فعلا او به شغل دلخواهش یعنی «مذاکره» مشغول است. رضایی که این کار را از فوتبال بازی کردن بیشتر دوست دارد، تابستان 95هم یک‌ماه تمام مشغول مذاکره با سرخابی‌ها بود!

این خبر را به اشتراک بگذارید