• یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 11 ذی القعده 1445
  • 2024 May 19
سه شنبه 8 شهریور 1401
کد مطلب : 170124
+
-

آماربازی

بهترین بازیکنان هفته سوم لیگ برتر از بازی فولاد و تراکتور بیرون آمدند. مجید علیاری، مهاجم فولاد در این بازی به نمره8.10 رسید و ریکاردو آلوز بازیکن خارجی تراکتور هم نمره8.04 را از متریکا دریافت کرد. این 2نفر، تنها بازیکنان هفته سوم بودند که نمره بالاتر از 8گرفتند و نمره سایر بازیکنان زیر 8بود. طبیعتا علیاری به‌عنوان بهترین بازیکن هفته از نگاه متریکا هم برگزیده شد. ریکاردو آلوز هم با پاس گلی که در این بازی داد به آمار 3پاس گل طی 3بازی رسید و در صدر جدول پاسورهای لیگ22 قرار گرفت. پاس گل او در این بازی به محمد آقاجانپور داده شد که او هم با نمره7.27 به تیم منتخب هفته رسید.

علاوه بر تراکتور که 2بازیکن به تیم منتخب هفته معرفی کرد، تیم پیکان هم 2بازیکن برگزیده در میان منتخبان این هفته داشت. سامان فلاح، جوان‌ترین کاپیتان این فصل یک‌بار دیگر در خط دفاعی پیکان درخشید و با نمره7.64 به تیم منتخب هفته رسید. در خط میانی هم غلامرضا ثابت‌ایمانی از پیکان با نمره7.83 یکی از هافبک‌های برگزیده هفته بود. به این ترتیب 2تیم تراکتور و پیکان هر کدام 2نماینده در تیم منتخب هفته دارند و 7بازیکن دیگر از 7تیم مختلف می‌آیند. میثم تهی‌دست، مدافع میانی نفت آبادان، زوج فلاح در دفاع میانی است و پست دفاع چپ هم به میلاد زکی‌پور از سپاهان رسیده که این هفته به اندازه کل دوران فوتبالش گل زد.

طی 3هفته‌ای که از لیگ برتر سپری شده، کوین یامگا 2بار به تیم منتخب هفته رسیده و از این لحاظ رکورددار است. یامگا هفته دوم به همراه 2استقلالی دیگر در تیم منتخب حضور داشت و این هفته هم با نمره7.81 تنها نماینده آبی‌ها است. اما پرسپولیس که در 2هفته اول هیچ بازیکنی در تیم منتخب نداشت، این هفته با میلاد سرلک طلسم را شکست. سرلک در 2بازی از 3بازی، بهترین بازیکن تیمش بوده و این بار در تیم منتخب هم قرار گرفته است. به‌جز 9نفری که نامشان ذکر شد، نفرات باقیمانده تیم منتخب هفته سوم حبیب فرعباسی (ذوب‌آهن) و ایوب کلانتری (نساجی) هستند. فرعباسی این هفته به دومین کلین‌شیت خودش در دروازه ذوب‌آهن رسید و برای این کار پنالتی گادوین منشا را هم مهار کرد.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید