معاون درمان تأمین اجتماعی گفت: دریافت اطلاعات و اخذ پذیرش غیرحضوری در مراکز ملکی سازمان، از ۵طریق نوبتدهی تلفنی، کیوسک پذیرش سرپایی، نوبتدهی اینترنتی، سامانه USSD و وبسایتهای بیمارستانی انجام میشود. به گزارش فارس، مهدی درخشان اظهار داشت: سازمان تأمین اجتماعی بهمنظور افزایش رضایتمندی بیمهشدگان این سازمان، پذیرش غیرحضوری و مکانیزه در مراکز درمانی ملکی تأمین اجتماعی را با مزایای تسهیل و تسریع در سرویسدهی به مراجعان و کاهش سفرهای درونشهری غیرضروری همراه کرده است. وی ادامه داد: کاهش خطاهای عمدی و غیرعمدی انسانی، امکان اطلاعرسانی به بیمار درصورت کنسل شدن نوبتها، مدیریت بهتر صف انتظار و کاهش ازدحام در مراکز درمانی، امکان کنترل و احراز هویت مناسبتر، امکان اطلاع از ساعت تقریبی ویزیت، عدمنیاز به اینترنت یا نصب نرمافزار روی موبایل درصورت استفاده از کدهای دستوری سامانه USSD و عدالت در دسترسی به خدمات از دیگر ویژگیهای این طرح است. درخشان ضمن تأکید بر اینکه سازمان تأمین اجتماعی برای نوبتدهی غیرحضوری (تلفنی و اینترنتی) به مخاطبان سازمان در مراکز درمانی تابعه، هیچگونه وجهی دریافت نمیکند، به بیمهشدگان هشدار داد تا فریب افراد سودجو در شبکههای مجازی را نخورند.
دو شنبه 31 اردیبهشت 1397
کد مطلب :
17003
لینک کوتاه :
newspaper.hamshahrionline.ir/lpGV
+
-
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به روزنامه همشهری می باشد . ذکر مطالب با درج منبع مجاز است .
Copyright 2021 . All Rights Reserved