• شنبه 29 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 10 ذی القعده 1445
  • 2024 May 18
سه شنبه 8 شهریور 1401
کد مطلب : 170015
+
-

نایب‌رئیس مجلس در همایش بسیج ادارات:

مسائل مذاکرات برای مردم تبیین شود

نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: با وجود فرمایشات مقام معظم رهبری درباره جهاد تبیین، بسیاری از تریبون‌ها به وظیفه‌ای که بر دوش داشته‌اند عمل نکرده‌اند.
به‌گزارش همشهری، علی نیکزاد در همایش ملی بسیج ادارات و کارمندان که در سالن همایش‌های غدیر وزارت کشور برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر افزود: فرماندهان بسیج، بسیجیان و فعالان این حوزه باید با تبیین مسائلی مانند عملکرد شهید همدانی مانع از تحریف شهدایی مانند سردار همدانی شوند و اجازه ندهند با یاوه‌گویی‌ برخی این تحریف رخ دهد. جهاد تبیین ابعاد گسترده‌ای دارد و این مسئله را باید در مذاکرات سیاسی، تعامل ما با دنیا، رفتار دنیا با ما و نیز عملکرد نظام در دستور کار قرار داد تا مردم از واقعیت‌های روز مطلع باشند.
رئیس سازمان بسیج ادارات کشور نیز در این همایش گفت: امروز فرصت بزرگی در اختیار داریم که دولت سیزدهم خود باور جدی در راستای تحقق دولت اسلامی دارد و وظیفه ما نیز بسیج ادارات کمک به تحقق این هدف است.
فضل‌اله کفیل با اشاره به اینکه 15هزار کارمند در دوران پس از پیروزی انقلاب اسلامی در راستای تحقق شکل‌گیری دولت اسلامی به شهادت رسیدند خاطرنشان کرد: سازمان بسیج ادارات به بلوغ کافی رسیده است به‌گونه‌ای که اکنون 67درصد جمعیت کارمندان کشور در قالب 618حوزه مقاومت و 9100پایگاه بسیج عضوی از این سازمان هستند.
وی با بیان اینکه گام‌های عملی برای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب برداشته شده است و سازمان بسیج کارمندان نیز نقش مهمی در تحقق اهداف این بیانیه دارد اضافه کرد: ارتقای کارآمدی مجموعه دستگاه‌های اداری نظام مهم‌ترین و اساسی‌ترین هدف مجموعه بسیج ادارات و کارمندان است که در این راستا بسیجیان باید نیروهای مومن، انقلابی و آماده برای محقق کردن دولت اسلامی باشند.
فرمانده سپاه حضرت محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ نیز در این همایش گفت: رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی ایجاد و تحقق جامعه اسلامی، تمدن نوین اسلامی و بسترسازی برای ظهور را به‌عنوان چشم‌انداز مطرح کردند و این بیانیه تیر خلاص به تفکر غربی و صهیونیستی بود.
سردار حسن حسن‌زاده افزود: طبیعتا فرماندهان بسیج باید خودشان را مفسر این موضوعات بدانند؛ سپاه نیز به‌عنوان پاسدار و مدافع انقلاب اسلامی باید بیشترین و جامع‌ترین فهم را نسبت به این بیانیه داشته باشد زیرا این بیانیه منشور مانایی انقلاب اسلامی است و سپاه پاسداران باید قشری باشد که این بیانیه را تبیین و تشریح می‌کند و گفتمان‌سازی آن را انجام می‌دهد.

این خبر را به اشتراک بگذارید