• شنبه 27 مرداد 1403
  • السَّبْت 11 صفر 1446
  • 2024 Aug 17
دو شنبه 31 اردیبهشت 1397
کد مطلب : 16997
+
-

جامه‌دان همیشه در سفر با قیمت‌های متنوع

سفر
جامه‌دان همیشه در سفر با قیمت‌های متنوع


هر کسی و هر خانه‌ای نیازمند دست‌کم یک چمدان برای مواقع لزوم است. چمدان بخش جدایی‌‌ناپذیر سفر است که کیفیت و امکاناتش تأثیر زیادی در کیفیت سفر خواهد داشت. راحت بودن حمل چمدان، سبکی و حجمی که می‌تواند در خود جای بدهد بخشی از مسائل مهمی هستند که در خرید هر چمدان اهمیت زیادی دارند.

برخی چمدان‌ها نیز با دقت در جزئیات بسیاری طراحی شده‌اند تا مشتری بتواند وسایل دم دستی خود را در محل خاصی قرار دهد، وسایل شکستنی جای خاص به‌خود را دارند و کیسه‌هایی نیز تدارک دیده شده تا وسایلی چون کفش‌ها را که کفشان ممکن است کثیف باشد در خود جای بدهند. از طرف دیگر در سال‌های اخیر روزبه‌روز اهمیت ایمنی چمدان نیز بیشتر شده است و چمدان‌های امروزی به انواع و اقسام قفل‌های دستی و دیجیتال مجهز شده‌اند تا در حد امکان از هرگونه دستبردی به داخل چمدان جلوگیری شود.

چمدان‌ها بسته به اندازه و برند و امکانات و جنسشان قیمت‌های متفاوتی دارند. در همشهری امروز سری زده‌ایم به بازار چمدان‌ها با اندازه یا سایز متوسط تا ببینیم قیمت‌ها در چه حدودی است و اگر بخواهیم عازم سفر بشویم و هنوز چمدان مناسبی در اختیار نداریم باید چقدر دست به جیب بشویم.


این خبر را به اشتراک بگذارید