• جمعه 6 مهر 1403
  • الْجُمْعَة 23 ربیع الاول 1446
  • 2024 Sep 27
شنبه 5 شهریور 1401
کد مطلب : 169768
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/NkQwK
+
-

نکته بازی/جام‌جهانی با اهمیت دوبله

پورتو در یکی، دو فصل اخیر شمار زیادی از بازیکنان مهمش را فروخته و کسب درآمد کرده است. حالا به‌نظر می‌رسد همین اتفاق در مورد مهدی طارمی هم رخ خواهد داد. رسانه‌های پرتغالی نوشته‌اند باشگاه درصدد است تا زمستان طارمی را بفروشد و به این ترتیب پیش از پایان قرارداد او، از انتقال این بازیکن درآمدزایی کند. اگر این گمانه‌زنی‌ها درست باشد، حضور موفق در جام‌جهانی برای ستاره ایرانی اهمیت مضاعفی پیدا خواهد کرد، چرا که طارمی می‌تواند با درخشش در این تورنمنت نگاه مشتریان خارجی را به‌خودش جلب کند. جام‌جهانی بین 2 نیم‌فصل فوتبالی برگزار می‌شود و طبیعتا درخشش در آن بازار بهتری برای این بازیکن به‌وجود خواهد آورد. امیدواریم مهدی به هر تیمی می‌رود کیفیت مطلوب بازی‌هایش در پورتو را آنجا تکرار کند.

باز دستت درد نکند
یکی از سوژه‌های چند ماه گذشته پرسپولیس، شرزود تمیروف بود؛ مهاجم ازبکستانی که توقعات را برآورده نکرد و فقط یک گل زد. به هر جهت تمیروف در آخرین ساعات نقل‌وانتقالات از پرسپولیس جدا شد تا هم خودش بازیکن آزاد شود و بتواند تیم جدیدش را انتخاب کند، هم پرسپولیس برای جذب یک بازیکن خارجی جدید جای خالی پیدا کند. از زمان فسخ هم تمیروف از پرسپولیس با کمال احترام یاد کرده است؛ از آرزویش برای قهرمانی این تیم سخن گفته و البته اضافه کرده که هرگز از این تیم و هوادارانش بدی ندیده است. باز خدا پدر او را بیامرزد که اگر بازیکن درجه یکی نبود، لااقل آداب جدایی را رعایت کرد. فوتبالیست داریم که با بیشترین حاشیه و بدترین کیفیت، موقع جدایی تازه یک چیزی هم از پرسپولیس و استقلال طلبکار می‌شود.

خودتان هم خودتان را قبول ندارید؟
قرار گرفتن ارسلان مطهری در لیست مازاد استقلال هم تبدیل به داستان عجیبی شده است. آدم باورش نمی‌شود بازیکنی که زمانی به سطحی‌ترین شکل ممکن برای خوشایند هواداران کری می‌خواند، حالا تبدیل به استخوانی در گلوی آبی‌ها شده است. او حاضر نشد قراردادش را با استقلال فسخ کند و به این تیم برای جذب بازیکنان جدید مجال بدهد. در عوض استقلال هم به‌طور یکطرفه قرارداد ارسلان را فسخ کرد؛ فسخی که برخی در مورد قانونی بودن آن شبهه دارند. با این حال جالب است که باشگاه استقلال باز هم مطهری را رها نکرده و از او خواسته همراه با بازیکنان خط خورده از فهرست 18نفره تیم برای بازی با مس کرمان، به تمرین بپردازد. خب اگر با او فسخ کرده‌اید چرا باید تمرین کند؟ یعنی خودتان هم خودتان را قبول ندارید؟
 

این خبر را به اشتراک بگذارید