• شنبه 29 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 10 ذی القعده 1445
  • 2024 May 18
چهار شنبه 2 شهریور 1401
کد مطلب : 169490
+
-

نکته بازی/همه لذتش به «تغییر» است

اساساً سازمان لیگ برنامه هر هفته از مسابقات را با این نیت تنظیم می‌کند که بعدا آن را تغییر بدهد و لذت ببرد. می‌گویند لذتی که در تغییر برنامه است، در خود برنامه‌ریزی نیست! حالا فرقی نمی‌کند دستکاری مورد نظر در مورد تاریخ بازی باشد یا ورزشگاه و اصلا شهر محل انجام مسابقه را تغییر بدهند. اگر هیچ‌کدام از اینها از دست‌شان ساخته نباشد، دل‌شان را با تغییر ساعت خوش می‌کنند. به‌عنوان آخرین مثال، مسابقات هفته سوم پرسپولیس و استقلال برابر آلومینیوم و مس کرمان دچار تغییر ساعت شد. قرار بود آبی‌ها پنجشنبه از ساعت 19:30و قرمزها جمعه از همین ساعت به مصاف رقبا بروند که هر 2 بازی به ساعت 19تغییر یافت. هفته اول هم همین داستان را داشتیم و هفته‌های بعد هم صددرصد این اتفاق تکرار خواهد شد.

خب به چی اعتراض دارید؟
بعد از لگد ریکاردو ساپینتو به برانکارد امدادگران در انزلی، همه منتظر بودند ببینند کمیته انضباطی چه حکمی علیه او صادر می‌کند.  این کمیته سرمربی استقلال را به یک جلسه محرومیت تعلیقی و پرداخت 150میلیون تومان جریمه نقدی محکوم کرد؛ در واقع هیچی. حالا باشگاه استقلال اعلام کرده به این حکم اعتراض  دارد! با توجه به اینکه محرومیت تعلیقی یک جلسه‌ای امکان اعتراض ندارد، باشگاه روی 150میلیون تومان اعتراض زده است. این اتفاق در شرایطی رخ  می‌دهد که شاید کمترین سزای سرمربی پرتغالی، یک جلسه محرومیت قطعی بود. استقلال باید از حکم کمیته انضباطی راضی باشد، اما این اعتراض‌ها «نمایش مظلومیت» است. ظاهرا دوستان فکر می‌کنند اگر به همه احکام در همه پرونده‌ها اعتراض نکنند، فرصت‌سوزی کرده‌اند!

وقت حمله است
کارلوس کی‌روش که آخرین بیانیه‌هایش در ایران را با محوریت حملات تند و تیز به مهدی تاج نوشته بود، این اواخر با توجه به شانس بالای تاج برای بازگشت به فدراسیون، دوباره با او «داداش» شده است. اوج این هماهنگی هم جایی بود که تاج در مصاحبه تلویزیونی‌اش اعلام کرد اگر به خیابان سئول برسد برای بازگرداندن کی‌روش تلاش خواهد کرد، کارلوس کبیر هم بلافاصله قطعه فیلمی از رختکن تیم ملی در دوران حضور خودش منتشر کرد؛ اصلا انگار نه انگار که این تیم امروز مربی دیگری دارد. از دیروز اما شایعاتی در مورد رد صلاحیت تاج منتشر شده که تا لحظه تنظیم این مطلب از صحت و سقم آن بی‌اطلاعیم. اما اگر خبر درست باشد، وقتش است کی‌روش دوباره به تاج حمله کند، چون این آدم دیگر نفعی برای او نخواهد داشت!
 

این خبر را به اشتراک بگذارید