• شنبه 6 مرداد 1403
  • السَّبْت 20 محرم 1446
  • 2024 Jul 27
شنبه 29 اردیبهشت 1397
کد مطلب : 16598
+
-

از فضای مجازی دور شدم تا مانند تتلو به حاشیه نروم

بیرانوند: با همه این انتقادات از خودم خیلی راضی هستم به سیدجلال گفتم مرا با خودت ببر ملوان!

از فضای مجازی دور شدم تا مانند تتلو به حاشیه نروم

حمیدرضا علی‌پور| علیرضا بیرانوند برای دومین سال پیاپی توانست خودش را به‌عنوان بهترین دروازه‌بان لیگ معرفی کند. هرچند دروازه‌بان اول پرسپولیس امسال هم رکوردار کمترین گل‌خورده در لیگ‌برتر بوده اما عملکردش در لیگ قهرمانان باعث شده تا با انتقادات فراوانی به اردوی تیم‌ملی برود. با این وجود بیرانوند اعتقاد دارد مردم هنوز به او اعتماد دارند و همین مساله برای او همه‌چیز است.
  پرسپولیس درنهایت توانست به‌جمع 8تیم آسیا برسد.
 واقعا بازی سختی بود. خیلی حیف می‌شد اگر در این مرحله حذف می‌شدیم. اگر نتیجه لازم را نمی‌گرفتیم دیگر نمی‌توانستم بخوابم. در طول بازی می‌دانستم که تیم پیروز هستیم و خدا را شکر می‌کنم که به هدفمان یعنی صعود به جمع 8تیم رسیدیم.
   البته الجزیره هم نشان داد که تیم خوبی است.
همین‌طور است. الجزیره واقعا تیم خوبی بود. چند بازیکن خوب داشتند که ما را خیلی اذیت کردند. آنها به تهران آمده بودند که گل نخورند اما بچه‌های ما اجازه ندادند به هدفشان برسند.
   به نظرت پرسپولیس برای موفقیت در فصل جاری لیگ قهرمانان شانسی دارد؟
ما نه تنها در لیگ قهرمانان بلکه در فصل بعد لیگ هم کار بسیار سختی خواهیم داشت. تنها امیدمان این است که محرومیت پرسپولیس از نقل‌و‌انتقالات بخشیده شود تا بتوانیم بازیکنان خوبی را جذب کنیم و با تیم قدرتمندی در مسابقات شرکت کنیم.
   درمورد عملکرد خودت هم صحبت می‌کنی؟ این روزها انتقادات از بیرانوند حسابی زیاد شده است.
اتفاقا باید بگویم با وجود همه این انتقادات خیلی خیلی از خودم راضی هستم. امسال در لیگ ایران فقط 9‌گل خوردم. فکر می‌کنم با این آمار هواداران از من راضی هستند.
   با این شرایط فکر می‌کنی بتوانی در جام‌جهانی هم برای تیم‌ملی به‌میدان بروی و آمار خوبی از خودت برجای بگذاری؟
من تمام سعی خودم را می‌کنم اما باید بدانیم کی‌روش کار خودش را به خوبی بلد است و می‌داند که از لحاظ روحی و روانی چطور با بازیکنان صحبت کند. بگذارید مطلبی را برای شما بگویم. پیش از بازی با روسیه من 4‌گل از الهلال و دو ‌گل از سپاهان خوردم و روی یکی از گل‌ها هم مقصر صددرصد بودم. آن زمان همه گفتند بیرانوند خیلی ضعیف شده اما کی‌روش با من صحبت کرد و من را به بازی با روسیه رساند. همین داستان باعث شد تا من روز فوق‌العاده‌ای مقابل روسیه داشته باشم. 
   با وجود تمام این حرف‌ها شایعه شده شانس بیرانوند برای حضور در ترکیب اصلی تیم‌ملی کم شده است.
همه مردم ایران دنبال این هستند که به من روحیه بدهند و از من حمایت کنند. این برای من کافی است و به همین دلیل است که از الان پرسپولیس برای من تمام شده است. تمام تمرکز من روی تیم‌ملی است تا در جام‌جهانی بتوانم خودم را نشان دهم و عملکرد خوبی داشته باشم.
   به‌همین خاطر تصمیم گرفتی از فضای مجازی دور شوی؟
دقیقا همین‌طور است چون برای من جام‌جهانی یعنی زندگی و بعد از بازی برابر الجزایر تصمیم گرفتم دیگر وارد فضای مجازی نشوم. تمام تمرکز خودم را روی تمرین گذاشته‌ام چون وقتی کسی مثل تتلو شعر می‌خواند و آن‌قدر حاشیه‌ساز می‌شود من نباید اسیر حواشی شوم.
   فصل بعد هم در پرسپولیس هستی؟
 من با پرسپولیس قرارداد دارم و فصل آینده هم در پرسپولیس خواهم بود و هیچ نگرانی از این بابت ندارم.
  موضوع سید‌جلال و سوپرمن هم که به سوژه جالبی تبدیل شده.
  سید‌جلال واقعا یک رهبر و فرمانده خوب برای پرسپولیس است و من واقعا به او احترام می‌گذارم. به او گفته‌ام اگر یک روزی مربی شد و رفت ملوان، من را هم با خود ببرد.

این خبر را به اشتراک بگذارید