• شنبه 6 مرداد 1403
  • السَّبْت 20 محرم 1446
  • 2024 Jul 27
پنج شنبه 16 تیر 1401
کد مطلب : 165540
+
-

چه خبر؟

منچستر از اولین خریدش رونمایی کرد اما آبی‌های لندن هنوز خریدی در بازار نقل‌و‌انتقالات نداشته‌اند

چه خبر؟

منچستریونایتد سرانجام شاخ غول را شکست و از نخستین خرید رسمی‌اش رونمایی کرد. رانگنیک پیش از آنکه منچستر را به مقصد تیم ملی اتریش ترک کند و جایش را به اریک تن‌هاخ هلندی بدهد، گفته بود من‌یونایتد 10‌بازیکن جدید می‌خواهد. حالا یکی به نام مالاسیا در پستی خریداری شده که منچستر 2‌بازیکن در آن دارد. لوک شو در همین پست در تیم ملی انگلیس ملی‌پوش است و الکس تلس هم از پورتو خریداری شده بود. از زمانی که تن‌هاخ به‌عنوان سرمربی جدید معرفی شده، 75روز می‌گذرد و تنها یک‌خرید انجام شده و یک‌توافق هم با اریکسن برای 3‌فصل صورت گرفته است. خرید تایرل مالاسیا از فاینورد برای منچستر 15میلیون یورو هزینه در‌بر‌داشت. حالا با این خرید، نام من‌یو از فهرست 5‌باشگاه لیگ برتری که هنوز بازیکنی نخریده‌‌اند، پاک شده و تنها 4‌تیم لیگ برتری چلسی، ولوز، لستر و برنتفورد هنوز خریدی در تابستان۲۰۲۳ نداشته‌اند.
   چلسی با مالک آمریکایی جدید(تاد بولی) فعلا لوکاکو را از دست داده و احتمالا حکیم زیاش را هم به میلان واگذار می‌کند. مالک جدید دوست دارد رونالدو را به تیم بیاورد. اگر شایعات نقل‌‌وانتقالاتی پیرامون این باشگاه به حقیقت بپیوندد، فصل آینده تیم توماس توخل ترکیب خوبی خواهد داشت؛ کریس رونالدو، رحیم استرلینگ، گلگر، ناتان آکه و ماتیاس دلیخت ورودی‌ها خواهند بود و روملو لوکاکو، حکیم زیاش، تیمو ورنر، کریستین پولیسیک، جورجینیو و شاید هودسون اودوی بازیکنانی هستند که تیم را ترک می‌کنند.
   طبق شایعات نمایندگان چلسی و کریستیانو چند روز پیش با هم دیدار کردند و بر سر مسائل مالی به توافق رسیدند ولی کریستیانو گفته فعلا صبر کنند. بایرن مونیخ درصورت جدایی لواندوفسکی، بلافاصله سراغ رونالدو خواهد رفت. گفته می‌شود خود کریستیانو به‌زودی بیانیه‌ای برای جدایی‌اش منتشر خواهد کرد.
   کانر گلگر، بازیکن چلسی است. او یکی از پدیده‌های فصل پیش لیگ برتر بود و به‌صورت قرضی در تیم کریستال پالاس بازی می‌کرد. گلگر یک دور در تیم‌های پالاس، وست‌بروم، سوانزی و چارلتون به‌صورت قرضی بازی کرده و حالا به تیم اصلی چلسی برمی‌گردد. توخل روی او حساب ویژه‌ای باز کرده است.
   چلسی مشتاق به‌خدمت‌گرفتن ماتئوس نونس، هافبک 23‌ساله اسپورتینگ پرتغال است. به‌زودی پیشنهادی 45‌میلیون یورویی به‌علاوه 5‌میلیون پاداش به این باشگاه ارائه خواهد شد.
   لیدز مهلتی را برای پیشنهاد نهایی بارسلونا برای رافینیا تعیین کرده است. پیشنهاد چلسی همچنان بهترین است.

این خبر را به اشتراک بگذارید