• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
چهار شنبه 26 اردیبهشت 1397
کد مطلب : 16340
+
-

بستنی با شیر تازه یکی از مدل‌های جدید بستنی است

بستنی واقعا تازه

گفت‌وگو
بستنی واقعا تازه


تهیه شده از شیر تازه؛ این عبارتی است که ممکن است خیلی از ما را به خرید یک محصول لبنی ترغیب کند و روی اغلب محصولات لبنی با هر برندی نوشته شده است. به همین‌خاطر بستنی‌‌هایی که در مغازه‌های لبنیاتی سنتی و از شیر تازه تولید می‌شوند اخیرا بسیار محبوب شده‌اند. همان مغازه‌هایی که انواع ماست و کره و کشک را می‌فروختند حالا کم‌کم ‌به فکر فروش بستنی افتاده‌اند. استقبال مردم از این محصول باعث شد گفت‌وگوی کوتاهی با یکی از فروشندگان این بستنی‌ها داشته با‌شیم.



چطور شد که از فروش  ماست و خامه و کره به فکر بستنی افتادید؟

بستنی محصولی است که همیشه طرفدار دارد و فروش خوبی به‌همراه می‌آورد. حالا چه بهتر که با شیر تازه باشد. ما هم که کلا کارمان همین است و با محصولات تازه لبنی سر و کار داریم.



استقبال مردم چطور بوده است؟

استقبال خوب بوده است. البته این استقبال تنها به‌دلیل گرمای هوا نیست. ما در روز‌های سرد هم مشتری داریم. اغلب هم این طبیعی و سالم و تازه بودن بستنی را می‌پسندند. مخصوصا پدر و مادرها بیشتر علاقه دارند که این نوع بستنی را برای کودکانشان بخرند.



اضافه‌کردن بستنی به محصولات‌تان زحمت اضافه‌ای برای‌تان نداشته است؟

زحمت آنچنانی خیر. یک دستگاه بستنی‌ساز مثل خیلی از بستنی قیفی‌های دیگر که در خیابان می‌بینید لازم است. همین.



برای این بستنی‌ها صف هم بسته می‌شود؟

بله همینطور است. جدای از صف خرید گاهی حتی خریداران باید کمی منتظر بمانند تا بستنی سفت شود چون تازه مخزن دستگاه را پر کرده‌ایم و هنوز آماده نیست. اما باز هم این بستنی را دوست دارند و محبوب است.



این بستنی واقعا همانطور که ما فکر می‌کنیم سالم است؟ اصلا فرقی با بستنی قیفی‌های عادی دارد؟

من اطلاع چندانی از دیگر بستنی‌ها ندارم اما احتمالا بستنی‌های دیگر که طعم‌های مختلف دارند مقداری رنگ و اسانس هم در آنها به‌کار رفته. اما بستنی‌های ما تنها با شیر تولید می‌شود و سعی می‌کنیم کاملا سالم و تازه و طبیعی باشد.

این خبر را به اشتراک بگذارید