• شنبه 6 مرداد 1403
  • السَّبْت 20 محرم 1446
  • 2024 Jul 27
چهار شنبه 11 خرداد 1401
کد مطلب : 162235
+
-

بازارها/توزیع 1400تن مرغ در تهران

توزیع 1400تن مرغ در تهران
محمد یوسفی، رئیس انجمن پرورش‌دهندگان مرغ گوشتی گفت: روزانه ۷هزار تن مرغ در سطح کشور و ۱۳۰۰ تا ۱۴۰۰تن در تهران توزیع می‌شود. هم‌اکنون قیمت هر کیلو مرغ در میدان بهمن کمتر از ۴۰هزار تومان و در خرده فروشی‌ها ۴۰ تا ۴۵هزار تومان است. به‌گفته او، با توجه به شرایط عرضه و تقاضا پیش‌بینی می‌شود که دوره گذر برای ایجاد تعادل در بازار طی ۴۵روز تا ۲ماه آینده ادامه یابد.

دلیل مزایده خودروهای صفر کیلومتر
احمدنعمت بخش، دبیر انجمن خودروسازان گفت: گاهی پیش می‌آید که خودروهای موجود در پارکینگ خودروسازان دچار مشکلاتی شوند؛ به‌طور مثال برخی از آنها حین جا به جایی بدنه شان آسیب می‌بینند. خودروسازان این خودروها را تعمیر می‌کنند و در مزایده قرار می‌دهند. به‌گفته او، خودروهای مزایده‌ای قابل عرضه در قرعه‌کشی نیستند؛ زیرا باید در قرعه‌کشی خودروهای صفر و بدون ایراد را عرضه کرد.

ثبت رکورد جدید در معاملات صندوق‌های کالایی
 معاملات صندوق‌های سرمایه‌گذاری کالایی در بورس کالا با ثبت رکورد جدید در سال‌جاری همراه شد. در جریان معاملات روز دوشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۱، معاملات صندوق‌های سرمایه‌گذاری کالایی در بورس با ثبت رکورد جدیدی روبه‌رو شد؛ به‌طوری که حجم معاملات واحدهای صندوق‌های سرمایه‌گذاری کالایی به ۵۶.۹میلیون واحد به ارزش ۱۴۲.۷میلیارد تومان رسید.

این خبر را به اشتراک بگذارید