• یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 11 ذی القعده 1445
  • 2024 May 19
چهار شنبه 28 اردیبهشت 1401
کد مطلب : 160964
+
-

برپایی کنگره ملی شهدای روحانی

خبر
برپایی کنگره ملی شهدای روحانی

اولین کنگره ملی ۴ هزار شهید روحانی کشور، چهارم خرداد امسال در مصلای نمازجمعه شهر قم برگزار خواهد شد.
سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف، سخنگو و مسئول روابط‌عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با اعلام این خبر گفت: در تمام استان‌های کشور یادواره‌های شهدای روحانی برگزار و در برخی از استان‌ها نیز این یادواره‌ها 2یا 3بار برگزار شده است، اما مراسم و کنگره اصلی در قم با حضور مهمانان ملی و بین‌المللی برگزار می‌شود. سخنگوی سپاه با بیان اینکه دشمن از ابزار‌های رسانه‌ای برای وارونه‌نمایی واقعیت‌ها استفاده می‌کند، افزود: با فعالیت‌های رسانه‌ای در کنگره ملی شهدای روحانی به‌دنبال ارائه یک تصویر دقیق و جامع از شهیدان روحانی هستیم.
سخنگوی سپاه از توجه کنگره مذکور به خدمات روحانیت هنگام بلایای طبیعی، دستاورد‌های روحانیت در راستای مقابله با ویروس کرونا و شهدای روحانی مدافع حرم یاد کرد و گفت: برای شهدای روحانی مدافع حرم مراسمی مستقل پنجشنبه این هفته (۲۹ اردیبهشت) در جوار مزار شهید سردار حاج قاسم سلیمانی در کرمان برگزار می‌شود. همچنین روحانیان آزاده در قزوین و روحانیان فرمانده در خوزستان گردهم خواهند آمد و برای روحانیان جانباز مراسمی برگزار خواهد شد. او به سرکشی از ۴ هزار خانواده شهید در نقاط گوناگون کشور به‌عنوان یکی از برنامه‌های این کنگره اشاره کرد و گفت: این برنامه تا روز برگزاری کنگره ملی شهدای روحانی ادامه دارد.
وی ادامه داد: نماینده ولی‌فقیه در سپاه با مدیریت حوزه‌های علمیه نشست‌های مختلفی را تاکنون برگزار کرده است تا در راستای برگزاری این کنگره از ظرفیت حوزه‌های علمیه به شیوه مطلوب استفاده شود.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید