• شنبه 29 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 10 ذی القعده 1445
  • 2024 May 18
سه شنبه 27 اردیبهشت 1401
کد مطلب : 160927
+
-

مخبر: متخلفان نان را پشیمان می‌کنیم

معاون اول رئیس‌جمهور در 2بازدید جداگانه با حضور در مرکز پاسخگویی یکپارچه ۱۲۴ وزارت صنعت، معدن و تجارت و نیز اداره کل تعزیرات حکومتی استان تهران از نزدیک در جریان نحوه ثبت و رسیدگی به شکایات مردمی از واحد‌های صنفی متخلف پس از اجرای طرح «مردمی‌سازی‌ و توزیع عادلانه یارانه‌ها» قرار گرفت.
براساس گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، محمد مخبر در این بازدیدها گفت: تخلفات در موضوع نان به هیچ عنوان قابل تحمل نیست چرا که دولت هیچ تغییری در قیمت، یارانه و نحوه فروش نان نداده است و قیمت نان نباید یک ریال تغییر کند که در غیراین صورت تخلف انجام شده است.
او با بیان اینکه دولت به‌دلیل همکاری بی‌نظیر در این تحول عظیم اقتصادی مدیون مردم است، گفت: با متخلفان به‌شدت برخورد می‌شود و مایه تأسف است درحالی‌که افزایش قیمت نان انجام نشده و در این وضعیتی که فشار بر مردم است، عده‌ای به‌دنبال سوءاستفاده و تخلفات صنفی هستند.
مخبر با اشاره به اینکه تمام تخلفات گزارش شده از سوی مردم در سراسر کشور به دقت بررسی و رسیدگی می‌شود، تأکید کرد: از عده‌ای متخلف، سوءاستفاده‌کنندگان و گرانفروشان به‌ویژه در موضوع نان به هیچ عنوان نخواهیم گذشت و به‌گونه‌ای با این گروه محدود برخورد می‌شود که حتما بازدارنده باشد و از اقدامات خود پشیمان شوند.

این خبر را به اشتراک بگذارید