• شنبه 6 مرداد 1403
  • السَّبْت 20 محرم 1446
  • 2024 Jul 27
یکشنبه 25 اردیبهشت 1401
کد مطلب : 160616
+
-

آماربازی

10
روزبه چشمی به‌دلیل کشیدگی همسترینگ بازی این هفته تیمش مقابل فولاد و شاید همه بازی‌های باقیمانده تا پایان فصل را از دست بدهد. به این ترتیب در مسابقات حساس پایان فصل، جایی که قرار است قهرمانی استقلال قطعی شود، روزبه چشمی حضور نخواهد داشت. این بازیکن در پایان فصل گذشته از باشگاه ام‌صلال جدا شده بود تا از قطر به ایران برگردد و یک‌بار دیگر در دفاع وسط و خط میانی عصای دست آبی‌پوشان باشد. البته چشمی در ابتدا نتوانست جایی در ترکیب اصلی برای خودش پیدا کند اما بعد از جدایی مرادمند و سیاوش یزدانی به ترکیب اصلی رسید و تعداد بازی‌هایش را در این فصل بالا برد. چشمی در لیگ جاری مجموعا 10بار به‌عنوان بازیکن اصلی برای استقلال به زمین رفت.

13
روزبه چشمی مثل سال‌های گذشته در 2پست مدافع میانی و هافبک دفاعی بازی کرد و جالب اینکه تعداد بازی‌هایش در این دو پست کاملا با هم مساوی بود. او طی 10مسابقه‌ای که در ترکیب 11نفره استقلال بود، 5بار در پست هافبک دفاعی و 5بار هم در دفاع میانی به بازی گرفته شد. چشمی تا قبل از رفتن یزدانی و مرادمند طی 18هفته 4بار در ترکیب اصلی قرار گرفته بود. اما بعد از رفتن آن دو مدافع سرباز، طی 8هفته 6بار در ترکیب 11نفره استقلال قرار گرفت و از ابتدا به زمین رفت. مجموع دقایق بازی روزبه طی این 26هفته 932دقیقه بوده است که او را به سیزدهمین بازیکن پرکار استقلال در این فصل بدل می‌کند.

17
میانگین نمرات روزبه چشمی در سایت متریکا، عدد چندان خوبی نیست و نشان می‌دهد این بازیکن به هیچ وجه کیفیت سال‌های گذشته را در ترکیب آبی‌ها نداشته است. چشمی در 14مسابقه دقایق بازی‌اش به حدی رسیده که از آنالیزورهای متریکا نمره بگیرد. میانگین نمرات او در این 14مسابقه 6.78بوده که او را در جایگاه نازلی نسبت به هم‌تیمی‌هایش قرار می‌دهد. بازیکن شماره6استقلال با این نمره رتبه17را در جمع آبی‌پوشان به‌دست می‌آورد. چشمی فقط در 3مسابقه توانسته نمره بالاتر از 7بگیرد و بهترین نمره او (7.42) در بازی رفت مقابل پیکان به‌دست آمده است. در جمع استقلالی‌ها مهدی مهدی‌پور با میانگین 7.25بهترین نمره را دارد و امیرحسین حسین‌زاده و حسین حسینی در رتبه‌های دوم و سوم هستند.

این خبر را به اشتراک بگذارید