• چهار شنبه 2 خرداد 1403
  • الأرْبِعَاء 14 ذی القعده 1445
  • 2024 May 22
پنج شنبه 22 اردیبهشت 1401
کد مطلب : 160433
+
-

مدیران جدید 6شبکه سیما منصوب شدند

مدیران جوان انقلابی

عصر سه‌شنبه 20اردیبهشت، ‌محسن برمهانی، معاون جدید سیما که حکم انتصابش در روز دوشنبه 19اردیبهشت رسانه‌ای شده بود، در احکامی جداگانه مدیران جدید 6شبکه تلویزیونی را رسانه‌ای کرد. مسلما برمهانی در فاصله یک روز نمی‌توانسته مدیران جدید 6شبکه تلویزیونی را انتخاب کند و این طور به‌نظر می‌رسد که این مدیران پیش از او انتخاب شده بودند، اما مسئولیت صدور حکم بر عهده او گذاشته شده است. 25آذر سال گذشته بود که پیمان جبلی، رئیس سازمان صداوسیما، وحید جلیلی را در حکمی به‌عنوان قائم‌مقام رئیس سازمان صداوسیما در امور فرهنگی و دبیر ستاد تحول این سازمان منصوب کرد. در تعیین مدیران جدید شبکه‌های تلویزیونی می‌توان نقش پررنگ وحید جلیلی را مشاهده کرد. برای نمونه حامد بامروت‌نژاد ـ که به‌عنوان مدیر شبکه 2 منصوب شد ـ و وحید جلیلی هر 2 از اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره عمار هستند. همچنین، محمد صادق باطنی و محمد حسین کشکولی ـ که به‌ترتیب به‌عنوان مدیر شبکه امید و مدیر شبکه قرآن انتخاب شدند_ را می‌توان در جرگه نیروهای انقلابی ‌همفکران وحید جلیلی به شمار آورد. نکته دیگری که در انتخاب مدیران جدید سیما جلب نظر می‌کند، جوان بودن آنهاست. متناسب با گام دوم انقلاب، مدیران این 6شبکه از نیروهای جوان انقلابی هستند که انتظار می‌رود بتوانند تغییرات ملموسی را در صداوسیما رقم بزنند. مدیر شبکه سوم سیما یعنی علی فروغی نیز همچنان در این شبکه باقی ماند تا امیدها برای بازگشت عادل فردوسی پور به قاب تلویزیون کمتر شود، هرچند جلیلی بازگشت عادل را منتفی ندانسته و اعلام کرده؛ از همه ظرفیت‌ها برای نزدیک شدن به مردم استفاده خواهد کرد. در ادامه 6مدیر جدید سیما را به‌طور مختصر معرفی کرده‌ایم.
محسن برمهانی در احکامی میثم مرادی بینا باج را به سمت مدیر شبکه یک، حامد بامروت نژاد به سمت مدیر شبکه دو، حسین شاه مرادی به سمت مدیر شبکه چهار، علی عبدالعالی به سمت مدیر شبکه آموزش، محمد حسین کشکولی به سمت مدیر شبکه قرآن و معارف سیما و محمد صادق باطنی را به سمت مدیر شبکه امید، منصوب کرد.
   میثم مرادی بینا باج متولد ۱۳۶۱ دانشجوی دکترای فرهنگ و ارتباطات دانشگاه آزاد اسلامی تهران مرکز است.
   حامد بامروت نژاد متولد سال ۱۳۶۵ و کارشناس مرکز رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، دبیر جشنواره مردمی فیلم عمار، تهیه و تولید سریال و فیلم را در کارنامه خود دارد.
   حسین شاه مرادی متولد ۱۳۶۷و  مدیریت انتشارات امیرکبیر، تهیه‌کنندگی برنامه‌های تلویزیونی، سردبیری ماهنامه «شیرازه‌کتاب» و... در کارنامه حرفه‌ای وی ثبت شده است.
   علی عبدالعالی متولد ۱۳۵۳ نیز  پیش از این، معاون ترویج علم و فناوری بنیاد علم ایران بود و تالیفاتی از او به چاپ رسیده است. او در حوزه برنامه‌سازی‌ نیز حضور داشته است.
   محمد حسین کشکولی متولد ۱۳۶۴  دستی در نویسندگی دارد. ‌
   محمد صادق باطنی متولد ۱۳۶۷ دکترای ارتباطات و مدیر مجتمع آموزشی- پژوهشی شهید آوینی صداوسیما، مدیر آموزش بسیج صداوسیما و... بخشی از کارنامه باطنی به شمار می‌آید.

این خبر را به اشتراک بگذارید