• شنبه 6 مرداد 1403
  • السَّبْت 20 محرم 1446
  • 2024 Jul 27
یکشنبه 18 اردیبهشت 1401
کد مطلب : 160005
+
-

با مردم/متقاضی مسکن ملی و بلاتکلیف در انتظار پیامک هستم

با اینکه مهلت ثبت‌نام طرح نهضت ملی مسکن به پایان رسیده، هنوز هیچ پیامکی مبنی بر رد یا تأیید  و یا هر چیز دیگری برای من نیامده است. اصلا نمی‌دانیم به کجا مراجعه کنیم تا تکلیف‌مان را بدانیم. در اطرافم افراد دیگری هم دیده‌ام که هیچ پیامک رد یا تأییدی برایشان نیامده است. این همه بلاتکلیفی برای چیست؟
فلاحی از تهران 

آزادراه قزوین- رشت در محدوده رودبار بازگشایی شود
اتوبان قزوین- رشت در محدوده رشت مدت‌هاست آماده زیر بار رفتن است اما نسبت به بازگشایی آن اقدام نمی‌شود. برخی افراد محلی می‌گویند خدا را شاکریم که این مسیر بازگشایی نشده و امیدواریم بازگشایی نشود. آیا این روند درست است که مسافران ساعت‌ها در ترافیک بمانند. به جای بسته نگه‌داشتن جاده آماده می‌توانند کسبه رودباری را ساماندهی کنند و برای آنها غرفه‌ها و فروشگاه‌هایی در محدوده اتوبان درنظر بگیرند تا هم نظر آنها تأمین شود و هم مسافران اذیت نشوند.
سبزه‌پرور از قزوین

بوستان نسترن در رسالت صندلی ندارد
بوستان گل نسترن واقع در حاشیه بزرگراه رسالت در محدوده ورودی خواجه عبدالله انصاری صندلی ندارد. هر چند که بوستان کوچکی است اما حالا که نام پارک و بوستان دارد جا دارد صندلی هم داشته باشد.
عطایی از تهران 

پیامک
قیمت دارو سر به فلک کشیده است

 20عدد قرص لوراتادین 5میلی‌گرم و 60عدد قرص اسپیرونولاکتون را به قیمت 43هزار و 650تومان با دفترچه بیمه تأمین اجتماعی خریدم درحالی‌که همین میزان قرص را دو‌ماه قبل 13هزار و 200تومان تهیه کرده بودم. چه زمانی به داد امثال من بازنشسته خواهند رسید؟
عباسی از ملایر

نیمه کاره ماندن پل روگذر اتوبان باقری اهالی را خسته کرده است
با گذشت حدود 2سال از شروع ساخت پل روگذر اتوبان شهید باقری تقاطع فرجام (تهرانپارس)، متأسفانه نه‌تنها این پروژه هنوز تکمیل نشده بلکه مزاحمت‌های زیادی برای ساکنان منطقه و ترافیک زیادی نیز برای خودروهای عبوری ایجاد کرده است.لطفا عوامل اجرایی در تکمیل این پروژه تسریع نمایند.
روشن از تهرانپارس

آزادراه الموت – تنکابن چه زمانی ساخته می‌شود
سال‌هاست تابلویی نرسیده به قزوین نصب شده که روی آن نوشته آزادراه الموت – تنکابن. ولی از هر کسی می‌پرسیم خبری از ساخت چنین آزادراهی ندارد. اگر چنین راهی در دست ساخت است از میزان پیشرفت آن گزارش دهند. نکته اینکه مسیر یاد شده سال‌هاست مورد استفاده کوهنوردان و آفرودسواران است و اصطلاحا مالرو است.
جیرنده از الموت 

فکری برای گله موش‌ها در شمیران بکنید
زاد و ولد موش‌ها بسیار زیادشده و گاهی موش‌ها گله‌ای درون جوی‌های آب یا زباله حرکت می‌کنند که اندازه آنها بسیار بزرگ است. واقعا قرار نیست فکری برای گله موش‌ها بکنند؟
قاسم‌زاده از شمیران

پیام
طرح رایگان تغذیه در مدارس از سرگرفته شود

با توجه به گرانی‌های سرسام‌آور و ناتوانی خانواده‌ها در تأمین بسیاری از نیازهای تغذیه‌ای دانش‌آموزان به‌خصوص در مناطق پایین‌شهر یا شهرهای کمتر توسعه‌یافته تقاضا می‌شود طرح رایگان تغذیه در مدرسه از سر گرفته شود تا به این وسیله بخشی از سوء‌تغذیه آینده‌سازان کشور برطرف شود.
پرورش از تهران 

دخل و خرج نانوایی‌مان به هم نمی‌خواند
نانوایی بربری داریم و در دخل و خرج آن مانده‌ایم. همه هزینه‌ها سرسام‌آور شده و پول کارگر نانوایی درنمی‌آید تا چه رسد به تأمین 3 نفر شاطر و کارگر و دستیار. فقط یک نمونه را عرض می‌کنم. سبوس که قیمت آن اخیرا 30هزار تومان شده بوده ظرف چند هفته به 130هزار تومان رسیده است. اهل فن می‌دانند که نان بربری بدون سبوس قابل پخت نیست و من مانده‌ام در این وانفسای گرانی چه کنم؟ به دادمان برسید. جیره‌بندی و کارت برای عموم مردم است تکلیف ما نانواها چیست؟
نانوا از زنجان 

جنس قدیمی را به اسم تنظیم بازار به نرخ روز می‌فروشند
شکر 26هزار تومانی که در بهمن‌ماه تاریخ تولید و قیمت دارد، دوباره قیمت زده و به قیمت 46هزار تومان می‌فروشند و اسم این کار را تنظیم بازار گذاشته‌اند. تنظیم بازار یعنی جنسی که گران شده را بتوانم با سهمیه و در صف ایستادن ارزان‌تر بخرم وقتی قرار است نزدیک به دو برابر قیمت پول جنسی را بدهم که قبلا با قیمت پایین‌تر تولید شده اسم این کار دیگر تنظیم بازار نیست. سرکیسه کردن مشتری است.
اینانلو از تهران

این خبر را به اشتراک بگذارید