• پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 23 شوال 1445
  • 2024 May 02
یکشنبه 11 اردیبهشت 1401
کد مطلب : 159739
+
-

پرده‌برداری رئیس مجلس از خط تخریب‌ها

قالیباف: مجلس در این دو سال کارهای بزرگی انجام داده‌است؛ بنابراین تلاش زیادی می‌کنند که عنوان «مجلس انقلابی» را تخریب کنند

رئیس مجلس دیروز پیش ‌از آغاز جلسه علنی، در جلسه‌ای غیررسمی و در جمع تعدادی از نمایندگان نکاتی را درباره سفر چند تن از اعضای خانواده‌اش به ترکیه مطرح کرد که از پروژه تخریبی خبر داد که در روزهای اخیر به‌دنبال پیشبرد مقاصد سوء سیاسی خود بوده‌ است.
توضیحات محمدباقر قالیباف درحالی‌است که در روزهای اخیر شرکت ترکیه‌ای «اسکای‌لند» که ادعا می‌شد اعضای خانواده رئیس‌مجلس اقدام به خرید ملک در استانبول از این شرکت کرده‌اند، با صدور اطلاعیه‌ای شایعه‌های مطرح‌شده درباره فروش ملک به داماد قالیباف را تکذیب و اعلام کرد هیچ داد و ستدی با امیررضا و محمد بحیرایی نداشته‌ است؛ «بدینوسیله اعلام می‌دارد اخبار درج شده در برخی کانال‌های شبکه‌های مجازی مبنی بر خرید واحد مسکونی لوکس از اسکای‌لند استانبول از سوی شهروندان ایران، امیررضا بحیرایی و محمد بحیرایی، به هیچ‌وجه واقعیت ندارد و امیررضا بحیرایی و محمد بحیرایی هیچ‌گونه داد و ستدی با این شرکت نداشته‌اند.» 
 براساس روایت ایسنا از نشست دیروز، قالیباف تأکید کرد که از ابتدا با انجام این سفر مخالف بوده ‌است؛ «اما درنهایت تصمیم گرفتند این سفر را بروند، طبیعی بود که مادر هم باید برای مراقبت از دختر باردار همراه آنها می‌رفت.» وی افزود: برای خرید هم داستان‌سرایی‌ها کردند که اینقدر کالا زیاد خرید کرده‌اند که باعث درگیری در کانتر فرودگاه شده و برای تخریب هشتگ‌‌سازی کردند تا احساسات مردم را جریحه‌دار کنند؛ درحالی‌که همه اینها دروغ بود.
قالیباف با بیان اینکه برخی معتقد بودند با توجه به اینکه این سفر شخصی بوده و از بیت‌المال هم سوءاستفاده صورت نگرفته است؛ بنابراین نیاز به موضع‌گیری هم نیست، اما او به خانواده‌اش تأکید کرده از مردم عذرخواهی کنند: عده‌ای به‌دنبال پروژه‌سازی از این خطا بودند تا بتوانند اهداف سیاسی خود را دنبال کنند. اطلاعات آشکار و پنهان جای تردید نمی‌گذارد که این پروژه‌ای برای تخریب سیاسی بوده‌است. رئیس مجلس با طرح این سؤالات که «واقعا از خصوصی‌ترین مسائل زندگی خانوادگی ما که نزدیک‌ترین افراد به ما از آن خبر نداشتند، چگونه خبردار شدند؟» و «اطلاعات محرمانه چگونه در زمان اندک در اختیار آنها قرار داده شده‌؟» ادامه‌ داد: مجلس در این دو سال کارهای بزرگی انجام داده‌است؛ بنابراین تلاش زیادی می‌کنند که عنوان «مجلس انقلابی» را تخریب کنند. این تخریب‌ها هزینه ایستادن در جهت خواست مردم است. هرگاه کاری برای مردم انجام دادیم و سمت مردم ایستادیم، پروژه‌سازان دست به‌کار شدند.
قالیباف تصریح‌ کرد: از روزی که آقا مجلس را انقلابی خواندند، در داخل و خارج شروع کردند به تخریب مجلس. هدف این است که انقلابی بودن مجلس را تحت‌الشعاع قرار دهند. این مورد آخر هم در همان راستاست. فقط این‌بار وارد حریم خصوصی شدند. نشان می‌دهد که دیگر هیچ حد و مرزی قائل نخواهند بود. وی با بیان اینکه برای نخستین‌بار نیست مرا تخریب می‌کنند و آخرین‌بار هم نخواهد بود، اضافه ‌کرد: این روزها دستگاه‌های امنیتی اقدام‌های خوبی برای روشن شدن ابعاد ماجرا انجام دادند و من هم برای حفظ شأن و جایگاه مجلس تا آخر مسئله را پیگیری خواهم کرد. آنچه باید برای ما مهم باشد، این است که نگذاریم این حاشیه‌ها ما را از کار برای مردم بازدارد.

این خبر را به اشتراک بگذارید