• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
یکشنبه 11 اردیبهشت 1401
کد مطلب : 159732
+
-

با مردم/ نباید به تقاضای تعویق کنکور توجه کرد

در مدت تحصیل آنلاین به‌اصطلاح دانشجویان پشت‌شان بادخورده و تنبل شده‌اند. مگر قبل از کرونا همه‌‌چیز حضوری نبود که اکنون مدام می‌گویند ما کلاس‌های‌مان حضوری شده و حضوری شدن سخت است و کنکور را یا فلان برنامه را به تعویق بیندازید!؟ هیچ برنامه‌ای درخصوص دانش‌آموزان و دانشجویان نباید به تعویق بیفتد.
ولی‌زاده از ارومیه

تله تکست صداوسیما تعطیل شده است
صداو سیما با این همه بودجه کلانی که همه ساله به‌خود اختصاص می‌دهد توان ادامه دادن و فعال نگه‌داشتن بخش تله‌تکست خود را ندارد؟ اکنون 6‌ماه است که تله‌تکست صدا و سیما به روز نشده است و برای ما ناشنوایان از دست این بخش باعث می‌شود به فضای مجازی که بعضا غیرموثق و نادرست است رجوع کنیم و منبع موثق کم داشته باشیم.
کاظمی از آشتیان

مسواک‌های غیراستاندارد در همه جا به فروش می‌رسد
متأسفانه اخیرا مسواک‌های فاقد علائم بهداشتی و غیراستاندارد ساخته شده و با برچسب برندهای معروف در همه جا از مترو و اتوبوس گرفته تا فروشگاه زنجیره‌ای و داروخانه فروخته می‌شود. در شرایطی که وضعیت سلامت دهان و دندان جامعه به‌دلیل گرانی‌های سرسام‌آور خدمات دندانپزشکی نگران‌کننده است آیا رواست که حتی مسواک‌ها هم استاندارد نباشند و به دندان و لثه آسیب بزنند؟
عسکرآبادی از تهران

پیامک
تقاطع مدنی با میدان شهید بروجردی نیازمند سرعتکاه است

تقاطع خیابان شهید مدنی پایین‌تر از گلبرگ با کوچه شهید نجف‌آبادی که ابتدای میدان بروجردی می‌شود نیازمند سرعتکاه است زیرا هم در میدان تردد زیادی است و هم مقابل آن خودروها در دو طرف خیابان از دوربرگردان استفاده می‌کنند. یا ورودی به میدان بروجردی و کوچه نجف‌آبادی مسدود شود یا در آن سرعتکاه نصب کنند.
سعادتی از تهران

ثبت‌نام سجام به اسم ثبت‌نام سهام عدالت
بعد از اینکه اعلام شد قرار است جاماندگان سهام عدالت ثبت‌نام مجدد شوند برخی کافی‌نت‌ها و سازمان‌ها اقدام به ثبت‌نام از افرادی کردند که برای ثبت‌نام مراجعه کردند. همسرم برای ثبت‌نام به تعاونی سهام عدالت رفت و 70هزار تومان هم پرداخت. ولی حالا معلوم شده که این ثبت‌نام مربوط به سجام بوده و اصلا هنوز برای ثبت‌نام سهام عدالت فراخوان نکرده‌اند. چرا تعاونی سهام عدالت چنین کلاهی سر مردم بگذارد آن هم در این شرایط بد اقتصادی و در شرایطی که ثبت‌نام و احراز هویت در سامانه سجام رایگان است!
دادگر از رودسر

پیام
چرا باید پول برقی که مصرف نکرده‌ام را پیش بپردازم

رقم قبض برق منزل ما به‌طور متوسط بین 45تا 55هزار تومان در نوسان بود آما آخرین بار 2میلیون تومان پول برق آمد. به اداره برق مراجعه کردم و نسبت به رقم آن اعتراض کردم. گفتند چاره‌ای نیست باید این رقم را واریز کنید زیرا روال این است که از این پس پول شما علی الحساب نزد ما می‌ماند و هر‌ماه بابت برق از آن کم می‌شود. سؤال من این است که امثال من که مستأجرند و قرار است مثلا 2،3 ماه دیگر منزل را خالی کنند چرا باید 2میلیون پول علی‌الحساب بسپارند.
چرا مردم را دچار مشقت می‌کنید. چگونه به صاحبخانه بقبولانیم که بپذیرد. اصلا چرا من باید پول برقی را بدهم که هنوز مصرف نکرده‌ام؟
حسینی از تهران

معنای شبکه تخصصی در صداوسیما چیست
طبق سند چشم‌انداز۱۴۰۴قرار است تعداد شبکه‌های صدا و سیما‌ به 100 شبکه ملی برسد. اکنون 3سال مانده به موعد اجرای کامل این سند نه‌تنها از افزایش و تنوع شبکه‌ها خبری نیست بلکه شبکه‌های موجود نیز در جا زده‌اند و هیچ‌کدام تخصصی و ملی نیستند. شبکه تخصصی فیلم یا همان نمایش برنامه آشپزی و آواز و شعرخوانی پخش می‌کند!
شبکه آموزش مخصوص آموزش حرفه‌ها و علوم شب تا صبح تبدیل به رادیو نما می‌شود و بجای پخش برنامه‌های آموزشی، ترانه درخواستی پخش می‌کند!
شبکه خبر به کانال تبلیغات بازرگانی تبدیل شده و باقی شبکه‌ها نیز همینطور. آیا نظارت و بازخواستی هست؟ صدای ما
به جایی می‌رسد؟
ضیافت از ورزقان آذربایجان‌شرقی

 

این خبر را به اشتراک بگذارید