• شنبه 6 مرداد 1403
  • السَّبْت 20 محرم 1446
  • 2024 Jul 27
سه شنبه 6 اردیبهشت 1401
کد مطلب : 159283
+
-

با مردم/شورای حل اختلاف به راحتی حکم تخلیه می‌دهد

به‌رغم مصوبه ستاد ملی کرونا و تأکید مسئولان بر ضرورت کنترل قیمت اجاره بها و تمدید قرارداد اجاره با موافقت طرفین و ممنوعیت گرفتن حکم تخلیه، شورای حل اختلاف با یک جمله که خودم قرار است در خانه‌ام ساکن شوم یا فرزندم در حال ازدواج است به سادگی حکم تخلیه می‌دهد و مستأجران سرگردان و پریشان دنبال خانه با اجاره بهای بالاتر هستند. واقعا مسئولان یک‌بار دیگر حمایت از مستأجر را تعریف و برای مردم روشن کنند.
همایونفر از تهران 

علت تغییر نام ورزشگاه‌ها چیست
نام ورزشگاه «تختی» بندر انزلی به «سیروس قایقران» تغییر پیدا کرده است. دلیل این تغییر نام چیست؟ بهتر نبود یک ورزشگاه جدید به نام این ورزشکار عزیز و فقیدمان نامگذاری شود؟ مگر نام تختی چه ایرادی داشت؟
توکلی شهمیرزادی از قائمشهر

پیاده‌روهای خیابان میرداماد پارکینگ موتورها شده است
پیاده‌روی خیابان میرداماد حوالی مسجد «الغدیر» محل استقرار و پارک موتور سیکلت‌ها شده که همین موضوع تردد را برای عابرین پیاده بسیار سخت کرده است. از مسئولان شهرداری منطقه، تقاضا داریم با این تخلف برخورد کنند و اجازه ندهند دعواهای لفظی بین مردم و موتورسواران این‌قدر ادامه یابد.
کاسبی از تهران

تعرفه جدید پزشکی در توان مردم نیست
چند روزی صحبت از افزایش قیمت تعرفه‌های پزشکی است و دست آخر قیمت‌هایی اعلام شد که واقعا در توان مردم نیست. هم‌اکنون نیز مردم از پرداخت بسیاری از تعرفه‌های پزشکی ناتوان هستند و معلوم نیست با تعرفه‌های جدید پزشکی چه بر سر مردم خواهد آمد.
ضیایی از تهران 
 

این خبر را به اشتراک بگذارید