• شنبه 6 مرداد 1403
  • السَّبْت 20 محرم 1446
  • 2024 Jul 27
سه شنبه 6 اردیبهشت 1401
کد مطلب : 159282
+
-

پیامک/نظارتی بر هزینه خدمات درمانی بخش خصوصی نیست

به تازگی بیمار شدم و پزشک در 2نوبت دستور تزریق سرم داد. بار اول به بیمارستان خصوصی نزدیک منزلم در شهرک غرب مراجعه کردم که برای تزریق 180هزار تومان از من گرفتند! بار دوم به یک درمانگاه مراجعه کردم و هزینه تزریق سرم 20هزار تومان شد. واقعا این تفاوت قیمت، غیراز عدم‌نظارت توجیه دیگری هم دارد؟ 
کلاهدوز از تهران 

وضعیت اسفبار موزائیک‌های خیابان‌های اطراف میدان انقلاب
اینکه چرا هر چند وقت یک‌بار شهرداری اقدام به کندن موزائیک‌ها و یا آسفالت پیاده‌رو‌ها می‌کند درحالی‌که اصلا نیازی به این کار نیست به جای خود. سؤال اینجاست که چرا از نیروی متخصص برای این کار استفاده نمی‌کند! چند وقت پیش پیاده‌روهای اطراف میدان انقلاب موزائیک‌کاری شد که متأسفانه اکثر موزائیک‌ها لق شده و یا شکسته‌اند. هزینه مرمت و بازسازی این خرابی‌ها از جیب مردم و بیت‌المال است و نباید بدون کارشناسی انجام گیرد. بهتر نیست نیروهای متخصص برای هر کاری درنظر بگیرند؟
برهانی از تهران

بیمه‌ها باید افزایش قیمت دارو را جبران کنند 
همه‌‌چیز چند برابر گران شده و در این میان افزایش قیمت دارو انکارناپذیر است. در این شرایط، اگر طبق ملاحظاتی قرار باشد دارو به میزانی که گفته‌اند گران شود که بسیاری از داروها بدون مصوبه هم گران شده‌اند، آیا نباید بیمه‌ها بار افزایش قیمت را تقبل کنند که اضافه پرداختی از جیب مردم برای دارو پرداخت نشود. تا کی مردم هزینه همه‌‌چیز را بدهند و مالیات و ارزش افزوده هم بپردازند؟
صلواتی از سنندج
 

این خبر را به اشتراک بگذارید