• یکشنبه 11 شهریور 1403
  • الأحَد 26 صفر 1446
  • 2024 Sep 01
پنج شنبه 1 اردیبهشت 1401
کد مطلب : 158937
+
-

پیامک/اتباع خارجی در شهر کاشان از جمعیت شهر بیشتر شده‌اند

در کاشان که شهری تاریخی و نه چندان بزرگ است شمار اتباع خارجی که احیانا غیرمجاز هم هستند آن قدر زیادشده که ناخودآگاه احساس ناامنی را رقم می‌زند. بسیاری از این افراد در بافت‌های فرسوده و حتی غیرقابل سکونت شهر ساکن شده‌اند و هیچ نظارت و کنترلی بر آنها نیست. مسئولان شهر هم مدام اظهار نگرانی می‌کنند بی‌آنکه کاری بکنند. لطفا آرامش را به کاشان بازگردانید.
مقدم‌فر از کاشان 

دولت با اتصال حساب‌های بانکی به سامانه رصد دولتی موافقت کند
اتصال تمام حساب‌های بانکی مردم به سامانه رصد دولتی باعث می‌شود که دولت تراکنش‌های بانکی (همه) را رصد کند و فراریان مالیاتی به‌راحتی شناسایی شوند. همچنین نیازمندان واقعی شناسایی شوند و مثلا در موضوع یارانه و کمک‌معیشت سره از ناسره جدا شود اما خود دولت با این طرح مجلس مخالفت کرد!؟ تازمانی‌که دولت بر عملکرد اقتصادی افراد نظارت نکند، ثروتمندان همچنان بزرگ‌ترین مصرف‌کننده یارانه کشور باقی می‌مانند و فقرای زیرخط فقر هرروز فقیرتر می‌شوند.
گودرزی از تهران

جاده بروجرد به نهاوند مملو از دست‌انداز
جاده بروجرد به نهاوند مملو از دست‌انداز و چاله‌هایی است که گود هستند و این در ‌شأن 2شهر گردشگرپذیر بروجرد و نهاوند نیست. لطفا مسئولان فکری بکنند.
گیتی‌جاه از بروجرد 

سخنان مسئولان در مورد نظارت بر قیمت‌ها واقعی نیست!
بارها از تلویزیون شاهد این بوده‌ام که دولت اعلام کرده بر قیمت اجناس و اقلام خوراکی نظارت کامل دارد و جلوی افزایش قیمت‌ها را می‌گیرد و حتی در مواردی قیمت‌ها را مطابق سال قبل خواهد کرد! این سخنان در حالی است که ما به‌طور روزانه و سرسام‌آور شاهد افزایش قیمت‌ها در همه زمینه‌ها هستیم. تضاد بین گفته‌های مسئولان و قیمت‌های بازار، اعتماد مردم را نسبت به دولت از بین می‌برد.
 شهروندی از تهران
 

این خبر را به اشتراک بگذارید