• یکشنبه 11 شهریور 1403
  • الأحَد 26 صفر 1446
  • 2024 Sep 01
پنج شنبه 1 اردیبهشت 1401
کد مطلب : 158936
+
-

پیام/افزایش نرخ کرایه را باید روی 25درصد می‌بستند

به هر حال با افزایش همه جانبه قیمت‌ها در همه کالاها و خدمات بدیهی است که قیمت کرایه هم افزایش یابد اما گذاشتن نوسان بین 25 تا 35درصد برای افزایش قیمت به‌دلیل نبود پول خرد و غیره دست برخی رانندگان را برای تخلف باز می‌گذارد. بهترین کار این بود سقف افزایش را روی 25درصد می‌بستند.
صادقی از تهران 

یارانه بگیرم اما یارانه معیشتی به من تعلق نمی‌گیرد
بازنشسته‌ای با حداقل حقوق و 4سر عائله هستم که یارانه 45هزار تومانی به من تعلق می‌گیرد اما یارانه معیشتی و کمک معیشت ماه رمضان که تاکنون چندبار برای برخی افراد واریز شده به من تعلق نمی‌گیرد. پس این یارانه شامل کدام دسته از افراد است که به من یارانه‌بگیر هم تعلق نگرفته است.
شعبانی از کرج 

افزایش حقوق‌ها فقط باعث افزایش قیمت‌هاست و بس
دولت‌ها هر قدر هم بر حقوق‌ها بیفزایند ثمری از آن عاید کل جامعه نخواهد شد، ‌زیرا آنچه تاکنون دیده شده این است که قبل از افزایش حقوق و رسیدن آن به‌دست کارگر و کارمند قیمت‌ها چند برابر می‌شود در نتیجه کارمند و کارگر که هیچ، باقی مردم هم به گرد آن نمی‌رسند. فکر می‌کردیم روش این دولت فرق کند ولی همان روش دولت‌های قبلی است.
زارع رفیع از تهران 

دولت خرید وفروش «سهام عدالت» را آزاد کند
چرا خرید و فروش سهام عدالت آزاد نیست؟ من یک بازنشسته هستم که به‌شدت به پول نیاز دارم اگر اجازه فروش سهامم را داشتم حداقل بخش کوچکی از مشکلم حل می‌شد.
طالب‌لو از تهران
 

این خبر را به اشتراک بگذارید