• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
چهار شنبه 25 اسفند 1400
کد مطلب : 156764
+
-

بازارها/ ثبات قیمت مرغ و ماهی در آستانه شب عید

مسئول آبزیان اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی گفت: بازار ماهی در آستانه شب عید ثبات داشته و قیمت‌ها نسبت به هفته گذشته تغییری نداشته است. فخرالدین احمدی افزود: هم‌اکنون ماهی قزل‌آلا ۶۱هزار تومان، ماهی آزاد پرورشی ۲۸هزار تومان، ماهی سفید پرورشی ۵۵هزار تومان، ماهی شیر ۱۸۰هزار تومان، ماهی حلوا ۱۴۰هزار تومان و ماهی سفید دریایی ۱۴۰تا۲۰۰هزار تومان نسبت به سایز ماهی به مصرف‌کنندگان عرضه می‌شود. نرخ مصوب مرغ گرم نیز کیلویی ۳۱هزار تومان است که در سطح شهر ۲۹تا۳۰هزار تومان عرضه می‌شود.

   کسب‌وکار رستوران‌ها خوب نیست
رئیس اتحادیه رستوران‌دارها گفت: اوضاع کسب‌وکار رستوران‌ها خوب نیست و دلیل اصلی آن گرانی مواداولیه است که رستوران‌ها را دچار مشکل کرده است و کرونا نیز همچنان روی تقاضای رستوران‌ها تأثیرگذار است. علی‌اصغر میرابراهیمی افزود: وضع نسبت به گذشته بهتر شده و تقاضا 20تا30درصد افزایش داشته اما تقریبا همه مواد غذایی گران شده‌اند، روغن و زعفران و گوشت افزایش قیمت زیادی داشته است و قیمت هر کیلو برنج به 80تا90هزار تومان رسیده است.

   توزیع گوشت یخ‌زده وارداتی از آسیای میانه
رئیس اتحادیه فروشندگان گوشت گوسفندی گفت: گوشت گوسفند یخ‌زده از آسیای میانه وارد شده است و کیلویی ۱۳۰هزار تومان به مغازه‌داران داده می‌شود و آنها با احتساب سود ۱۰تا۳۰درصدی آن را عرضه خواهند کرد. علی اصغر ملکی، با اشاره به افزایشی بودن قیمت گوشت قرمز، گفت: قیمت شقه گوشت گوسفندی کیلویی 185هزار تومان است که 15هزار تومان نسبت به ماه گذشته گران‌تر شده، قیمت گوشت چرخ‌کرده مخلوط گوسفند و گوساله به کیلویی 180هزار تومان و گوشت گوساله در ادامه روند صعودی به کیلویی 180تا185هزار تومان رسیده است.

این خبر را به اشتراک بگذارید