• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
سه شنبه 24 اسفند 1400
کد مطلب : 156668
+
-

پیام/علی‌آباد بجنورد تحت پوشش اتوبوسرانی قرار گیرد

علی‌آباد با جمعیت بسیار، واقع در 3کیلومتری شهر بجنورد تنها یک مینی‌بوس به‌عنوان وسیله حمل‌ونقل عمومی دارد درحالی‌که نیاز است اتوبوسرانی بجنورد علی‌آباد را نیز پوشش دهد کما اینکه شهرک گلستان در نزدیکی علی‌آباد تحت پوشش اتوبوسرانی است.
زیراچی از علی‌آباد بجنورد

آسفالت ایستگاه شهید‌محلاتی نیاز به تعمیر دارد
بزرگراه امام علی(ع) از جنوب به شمال در ایستگاه محلاتی، وضعیت بسیار نامطلوبی دارد و باعث دردسر زیادی برای رانندگان شده است. از مسئولان درخواست داریم تا هر‌چه زودتر نسبت به تعمیر آسفالت این منطقه اقدام کنند.
رفیعی از تهران

شهر صدرای شیراز شهرستان شود
جمعیت شهر صدرا در طول 15سال 20برابر شده است به‌گونه‌ای که در سطح کشور سومین شهر از لحاظ جمعیت است. با این اوصاف با قرار‌گرفتن این شهر به‌عنوان یکی از نواحی شهر شیراز نمی‌توان امور آن را به‌صورت حداقلی ساماندهی کرد و نیازاست این شهر 250هزار نفری تبدیل به شهرستانی مستقل شود تا بتوان به رتق و فتق امور شهری آن امیدوار بود.
فتحی بیگی از صدرای شیراز
 
ترافیک دائمی در بلوار مپنای شیخ‌‌آباد فردیس
خیابان شیخ‌آباد فردیس که به بلوارمپنا لکوموتیو معروف است به‌علت واقع‌شدن در تقاطع راه‌آهن، همیشه ترافیک است. به‌خصوص زمانی که قطار از این تقاطع عبور می‌کند و راهبانی راه را برای عبور قطار می‌بندد طول ترافیک مسیر به چند کیلومتر هم می‌رسد. از مسئولان تقاضا داریم نسبت به احداث پل روگذر یا زیر‌گذر در این مسیر اقدام کنند؛ چیزی شبیه پل مهرشهر یا سرحد آباد که مشکلات تردد را کاسته‌اند.
مرادی از فردیس تهران 
 

این خبر را به اشتراک بگذارید