• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
سه شنبه 24 اسفند 1400
کد مطلب : 156632
+
-

آماربازی

07
امید نورافکن این هفته هم در تیم منتخب هفته متریکا قرار گرفت تا تعداد حضورهایش با رکورددار این فصل مساوی شود. مدافع چپ ملی‌پوش سپاهان هفته گذشته هم در تیم منتخب هفته جای گرفته بود و در هفته بیست‌ودوم برای دومین هفته متوالی این اتفاق را تکرار کرد. او طی 22هفته سپری‌شده از لیگ، 7بار در تیم منتخب بوده و از این لحاظ فقط یک رقیب دارد. سعید صادقی (گل‌گهر) هم پیش از این به رکورد 7حضور در تیم منتخب رسیده بود و البته در 2هفته اخیر جایی در تیم منتخب نداشته تا نورافکن فرصت رسیدن به او را پیدا کند. این دو نفر، رقیب نزدیکی ندارند و نفرات بعدی 5بار به تیم منتخب رسیده‌اند.

05
دانیال اسماعیلی‌فر (سپاهان) و کوین یامگا (استقلال) 2 بازیکنی هستند که با 5حضور در تیم منتخب هفته، نورافکن و سعید صادقی را تعقیب می‌کنند. کوین یامگا که در جدول امتیازی بازیکنان لیگ بهترین رتبه را در بین خارجی‌ها دارد، در اینجا هم بهترین خارجی لیگ بیست‌ویکم است؛ گولسیانی (سپاهان) با 4حضور و منشا (مس رفسنجان) با 3بار حضور در تیم‌های منتخب هفته پشت سر یامگا قرار دارند. در تیم استقلال امیرحسین حسین‌زاده و در پرسپولیس مهدی ترابی هر کدام 4بار به تیم‌های منتخب هفته رسیده‌اند. مس رفسنجان هم 2بازیکن دارد که هر کدام 4بار به جمع منتخب‌های هفته رسیده‌اند؛ محسن آذرباد و شاهین توکلی خوب‌های رفسنجان هستند.

03
در جمع دروازه‌بان‌های لیگ بیست‌ویکم محمدرضا اخباری که 3بار به تیم منتخب هفته رسیده در این زمینه رکورددار است. اخباری با امتیاز 7.15 در سایت متریکا بهترین دروازه‌بان این فصل از نگاه آنالیزورهای این سایت هم هست. او بالاتر از محسن فروزان (7.10)، حسین حسینی (7.07) و ایمان صادقی (7.00) صدرنشین جدول دروازه‌بان‌هاست و 3بار هم به‌عنوان برترین دروازه‌بان هفته انتخاب شده که در این زمینه هم رکورددار بوده است. اخباری در هفته پنجم با درخشش مقابل سپاهان، هفته هفدهم مقابل نفت آبادان و هفته نوزدهم مقابل پیکان بهترین بازی‌هایش را انجام داده و بهترین گلر هفته بوده است. گروسیان، پورحمیدی، فروزان و احمد گوهری هم هر کدام 2بار بهترین دروازه‌بان هفته شده‌اند.

این خبر را به اشتراک بگذارید