• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
یکشنبه 22 اسفند 1400
کد مطلب : 156398
+
-

تحویل ۱۲میلیون کارت ملی در سال1401

رئیس سازمان ثبت احوال کشور گفت: راه افتادن خط تولید داخلی کارت ملی هوشمند، مشکل صدور کارت برطرف شده است

مشکلات افرادی که کارت ملی هوشمند خود را دریافت نکرده‌اند هنوز برطرف نشده اما اینطور که از گفته‌های رئیس سازمان ثبت احوال کشور برمی‌آید، سال1401 این مشکل به حداقل می‌رسد و بیشتر متقاضیان کارت هوشمند خود را دریافت می‌کنند.
هاشم کارگر، معاون وزیر و رئیس سازمان ثبت احوال کشور درباره روند تولید کارت ملی هوشمند گفت: «از اواخر دی ماه سال‌جاری تاکنون ۲میلیون قطعه کارت هوشمند ملی صادر و به متقاضیان تحویل داده شده است.»
بنا به گزارش سازمان ثبت احوال کشور، با فعال‌سازی‌ مجدد خط صدور کارت ملی هوشمند  در 2 ماهه اخیر و با بهره‌گیری از ظرفیت‌های داخلی در روند تولید، از اواخر دی ماه تا‌کنون بیش از 2میلیون قطعه کارت هوشمند ملی صادر شده است.
پیش از این در خبرها عنوان شده بود که تهیه مواداولیه تولید کار مشکل اصلی در تامین کارت‌های هوشمند است اما در شرایط فعلی به‌نظر می‌رسد این مشکل برطرف شده است. هاشم کارگر در توضیح این خبر گفت: در راستای سیاست‌ها و برنامه‌های دولت، برای خدمتگزاری و خدمات دهی مناسب و بهینه به مردم، خوشبختانه به سرعت در مسیر ایفای تعهدات پیشین خود هستیم و با حمایت‌های وزیر کشور و تلاش همکاران سازمان، ضمن راه‌اندازی مجدد تولید کارت ملی هوشمند، برنامه‌ریزی لازم جهت صدور و ارائه کارت به تمامی متقاضیان کارت ملی هوشمند که در گذشته موفق به تکمیل ثبت نام خویش شده‌اند انجام شده است. تعداد این افراد بالغ بر حدود ۱۰میلیون نفر است.

این خبر را به اشتراک بگذارید