• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
پنج شنبه 19 اسفند 1400
کد مطلب : 156108
+
-

آماربازی

465
گل زیبایی که گل‌گهر وارد دروازه استقلال کرد باعث شد دروازه آبی‌ها بعد از 465دقیقه در لیگ برتر باز شود. خط دفاعی استقلال امسال رکوردهای خیلی خوبی در بسته نگه داشتن دروازه این تیم به جا گذاشته‌ است. رکورد بیشترین دقایق گل نخوردن در لیگ جاری متعلق به آبی‌ها است که در مقطعی از فصل 662دقیقه را بدون دریافت گل سپری کردند. بعد از آنها گل‌گهر هم در مقطعی 574دقیقه گل نخورد و صاحب دومین رکورد خوب این فصل شد. حالا استقلال با رکورد جدید 465دقیقه‌ای خودش سومین رکورد خوب این فصل را هم به‌خودش اختصاص داده است. تیم هوادار هم هم‌اکنون 421دقیقه است گل نخورده و شاید این هفته بتواند خودش را به رکوردهای برتر این فصل برساند.

459
آلومینیوم اراک در هفته گذشته هم یک بر صفر شکست خورد و برای پنجمین هفته متوالی در گلزنی ناکام ماند. به این ترتیب دقایق گل نزدن این تیم به 459دقیقه رسید و شاید به‌زودی اراکی‌ها را به بدترین رکورد این فصل برساند. شاگردان رسول خطیبی که شروع بسیار خوبی در این فصل داشتند حالا هفته‌هاست اسیر بحران شده‌اند. آنها 12هفته است پیروز نشده‌اند و 5هفته است حتی گل هم نمی‌زنند. رکورد بیشترین دقایق گل نزدن در این فصل فعلا در اختیار تیم ذوب‌آهن است که 599دقیقه گل نزد اما این طلسم را بالاخره 2هفته پیش باطل کرد و در 2هفته اخیر به 2پیروزی باارزش رسیده است. بعد از ذوبی‌ها به نام فجرسپاسی می‌رسیم که این تیم هم در مقطعی از فصل 556دقیقه را بدون گلزنی سپری کرد. حالا آلومینیوم با 459دقیقه، فعلا سومین رکورد این فصل را ثبت کرده است.

16
فجرسپاسی شانزدهمین هفته متوالی را هم بدون کسب پیروزی سپری کرد تا در آستانه رسیدن به رکورد پدیده مشهد قرار بگیرد. تیم قعرنشین لیگ پدیده مشهد در ابتدای فصل 17هفته را بدون پیروزی سپری کرد و نخستین برد این تیم بالاخره در هفته هجدهم به‌دست آمد؛ برد یک بر صفر مقابل نفت مسجدسلیمان که تا امروز هم تنها برد پدیده در این فصل بوده است. حالا فجرسپاسی که از هفته پنجم رنگ پیروزی را ندیده در آستانه عبور از رکورد مشهدی‌ها است. فجر که امسال بعد از 7دوره غیبت دوباره به لیگ برتر بازگشته در 5هفته ابتدایی 2بار برنده شد اما بعد از آن دیگر رنگ پیرزی را ندید. آلومینیوم و تراکتور هم به‌ترتیب 12و 11هفته است پیروز نشده‌اند.



 

این خبر را به اشتراک بگذارید