• شنبه 29 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 10 ذی القعده 1445
  • 2024 May 18
پنج شنبه 19 اسفند 1400
کد مطلب : 156107
+
-

نکته بازی/ خود نویدکیا هم مخالف است!

21هفته از مسابقات لیگ گذشته و تنها 9بازی دیگر باقی مانده است. بعضی‌ها می‌گویند استقلال با توجه به فاصله 6امتیازی‌اش کار را تمام کرده و برخی دیگر عقیده دارند پرسپولیس هم هنوز شانس جدی قهرمانی دارد. در این میان فرشاد پیوس دیدگاه دیگری دارد. پیشکسوت پرسپولیس گفته: «شاید دو تیمی که در بالای جدول هستند، قهرمان نشوند؛ تیم‌های دیگر هم کار می‌کنند و قضاوت، زود است». استقلال و پرسپولیس 51 و 45 امتیازی هستند و نزدیک‌ترین تیم به اینها سپاهان است که 38 امتیاز دارد. باور کنید الان اگر از خود محرم نویدکیا هم بپرسید، برخلاف پیوس شانسی برای قهرمانی تیمش قائل نیست! تنها 27 امتیاز باقی مانده و تیم او 13امتیاز با صدر فاصله دارد. فوتبال، ورزش شگفتی‌هاست ولی نه تا این حد!

این وحید، آن وحید نیست
یکی از بازیکنان پرسپولیس که این اواخر به شکل محسوسی دچار افت شده، وحید امیری است.  عملکرد ستاره تیم ملی فوتبال ایران که در مسابقات انتخابی جام‌جهانی نمایش‌های فوق‌العاده مؤثری داشت، به‌تازگی با انتقادات هواداران مواجه می‌شود. اینکه چرا امیری دچار چنین شرایطی شده، حتما دلایل متنوعی دارد اما بخشی از ماجرا هم می‌تواند مربوط به حواشی کارت معافیت این بازیکن باشد. بعد از آنکه سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند ملزم به گذراندن خدمت سربازی شدند، استقلالی‌ها برای تلافی در مورد وضعیت خدمت امیری موشکافی کردند؛ بازیکنی که معافیت پزشکی دارد اما در بالاترین سطح فوتبال بازی می‌کند. به ‌نظر می‌رسد این حرف‌وحدیث‌ها در افول وحید بی‌تأثیر نبوده است. باید دید امیری چه زمانی می‌تواند از این شرایط عبور کند.

تله هست اما برای فرهاد!
انتقادها از رودی ژستد، هر روز بیشتر می‌شود و گل‌نزدن‌های این بازیکن، همه را کلافه کرده است. کار به جایی رسیده که پیشکسوتی مثل ستار همدانی می‌گوید: «استقلال با ژستد 10نفره وارد زمین می‌شود». در این میان اما هاشم حیدری، دیگر پیشکسوت آبی‌ها درصدد دفاع از مهاجم استقلال برآمده و گفته: «ژستد نقش تله را بازی می‌کند تا بقیه گل بزنند». راستش تا جایی که ما داریم می‌بینیم، بقیه هم زیاد گل نمی‌زنند و اغلب ترجیح می‌دهند منتظر پنالتی بمانند! ژستد هم ممکن است «تله» باشد اما این تله بیشتر برای خود فرهاد مجیدی است تا رقبا. این‌قدری که سرمربی استقلال به مهاجم فرانسوی اعتقاد دارد، خانواده ژستد حاضر نیستند پای او بمانند. هفته بیست‌ویکم است و طرف کلا دو تا گل زده. شما به این می‌گویی تله!؟


 

این خبر را به اشتراک بگذارید