• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
یکشنبه 15 اسفند 1400
کد مطلب : 155604
+
-

نکته بازی/ 2سال و 2ماه بعد

از جمله کشدارترین اتفاقات تاریخ فوتبال ایران، یکی هم همین داستان شکایت پدیده از پرسپولیس بابت پول رضایتنامه یحیی گل‌محمدی است. 23دی 98یحیی سرمربی پرسپولیس شد و الان 2 سال و 2ماه است که باشگاه مشهدی دنبال پولش می‌گردد. تفاهمنامه اولیه بین طرفین را استاد محمدحسن انصاری‌فرد امضا کرد و قرار بود آن زمان 6 میلیارد تومان به باشگاه مشهدی پرداخت شود. با این حال این پول به‌حساب پدیده واریز نشد. الان هر چند روز یک‌بار یکی از مقامات پدیده مصاحبه می‌کند که: «ما دنبال پول‌مان هستیم و شکایت را تا آخر پیگیری می‌کنیم.» چند روز بعد یک خبر در مورد توافق 2 باشگاه منتشر می‌شود و چند روز بعد خبر می‌رسد که توافق هوا شد. خلاصه که رفقا حسابی سرمان را گرم کرده‌اند.

یک میلیارد نفر، هوادار سرخابی‌ها!
یکی از بامزه‌ترین کل‌کل‌های دنیا بین هواداران پرسپولیس و استقلال، داستان تعداد هواداران 2 تیم است. یک زمان هر کدام ادعا داشتند 20میلیون هوادار دارند، بعد پرسپولیسی‌ها این عدد را به 30میلیون نفر تغییر دادند و استقلالی‌ها نیز چنین کردند. بعد نوبت به اعداد درشت‌تر مثل 40و 50میلیون نفر رسید و البته استقلالی‌ها هم هیچ‌رقمه حاضر نبودند جلوی رقیب سنتی کم بیاورند. الان کار به جایی رسیده که علی باغمیشه، پیشکسوت پرسپولیس در آخرین مصاحبه‌اش گفته: «حواس وزیر ورزش باید به 60میلیون هوادار پرسپولیس باشد.» طبیعتا فردا صبح استقلالی‌ها هم این عدد را فتح خواهند کرد. همینطوری پیش بروید تا ببینیم کدام باشگاه زودتر به عدد یک میلیارد هوادار می‌رسد. آفرین دلاوران وطن؛ به هر حال کنتور که نمی‌اندازد. شما راحت باشید و جلو بروید!

یک دعوا هم با محمد نوازی داشته
همایون‌خان شاهرخی که از اهالی قدیمی و خوشنام فوتبال ایران به شمار می‌رود، در مورد شرایط روز حرف زده است. به تازگی انتخاب حمید استیلی به‌عنوان سرپرست تیم ملی کمی مناقشه‌برانگیز شده است. با این حال همایون‌خان در این مورد گفته: «شناختم از حمید استیلی در حد گل زدن او به آمریکاست و نظری درموردش ندارم.» البته حمید استیلی در داربی دی‌ماه سال 79یک دعوا هم با محمد نوازی داشته که شاهرخی در مصاحبه‌های بعدی‌اش می‌تواند به آن هم اشاره کند! هرچند اینها زیاد مهم نیست؛ آنچه اهمیت دارد این است که حمیدخان بعد از پایان فوتبالش به‌عنوان دستیار و سرپرست با امثال افشین قطبی و فرهاد مجیدی کار کرده که انگار زیاد موجب خوشحالی طرف مقابل نبوده است. البته امیدواریم در تیم ملی اتفاقات دیگری رخ بدهد!



 

این خبر را به اشتراک بگذارید