• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
شنبه 14 اسفند 1400
کد مطلب : 155544
+
-

مدیریت به‌دست دولت مردمی و بانشاط افتاده است

پرویز سروری، رئیس شورای‌عالی استان‌های سراسر کشور در هشتمین کنگره جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی، عملکرد شورای شهر ششم تهران و دولت سیزدهم را مثبت ارزیابی کرد. گزیده اظهارات او را می‌خوانید.
   اولویت‌ها‌ نیروهای انقلاب این بود که مدیریت را از یک دولت و شوراهای شهر لیبرال، غربگرا و ناکارآمد به دولت و شوراهای مردمی و با نشاط منتقل کنند.
   امروز یک دولت مردمی بر سرکار است، امروز دولتی هست که نه‌تنها برخی عناصر آن در مقابل آقا نیستند، بلکه خودشان را سرباز تمام‌نمای انقلاب و رهبری می‌دانند.
   من، شما و همه دوستانی که در این فرایند نقش‌آفرینی کردند، ممکن است انتقادهایی به برخی انتصابات داشته باشند، انتقادهایی به کندی بعضی از حرکت‌ها داشته باشند، انتقاد به فقدان شتاب مورد نظرشان در جریان انقلاب برای خدمت داشته باشند؛ اینها نقدهایی هست که بعضا وارد است و همه ما باید به‌دنبال رفع آنها باشیم.
   ما، شما و همه دوستانی که تمام آرزویمان این بود که روزی را ببینیم که این نگاه غربگرایانه بر کشور حاکم نباشد و ما شاهد شکل‌گیری جریان انقلاب در عرصه‌های مختلف باشیم این هدف محقق شده و این باقیات‌صالحاتی است که به واسطه زحمات شما شکل گرفته است./ فارس

این خبر را به اشتراک بگذارید