• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
پنج شنبه 12 اسفند 1400
کد مطلب : 155389
+
-

عددبازی/۱۵۷۰


 خط اورژانس اجتماعی دانش‌آموزان یا خط ملی نماد، امکان ارتباط با مرکز مشاوره و خدمات روان‌شناختی دانش‌آموزی وخانوادگی را فراهم می‌کند. از سویی مراکز و هسته‌های مشاوره در سراسر کشور، با بهره‌گیری از نیروهای متخصص، به‌صورت رایگان، به ارائه خدمات راهنمایی، مشاوره و روانشناختی به دانش‌آموزان خواهند پرداخت.

۳درصد 

از کل میزان تماس‌های مربوط به خشونت‌های خانگی را می‌توان مربوط به خشونت خانگی والدین نسبت به درس خواندن و آموزش دانش‌آموزان در زمان آموزش مجازی است. بیشترین موضوعات اعلام شده به‌ترتیب به مشکلات تحصیلی، خانوادگی، خلقی، مشکلات ناشی از فضای مجازی و فوریت‌های روانی - اجتماعی مربوط می‌شود.

12هزارو800

معلم حق‌التدریس مشمول قانون مجلس درخواست دارند که حکم استخدامی‌شان هرچه سریع‌تر اجرایی شود؛ رئیس مرکز برنامه‌ریزی منابع انسانی و امور اداری وزارت آموزش و پرورش در پاسخ به معلمان گفت: «حکم معلمان مشمول از اول اسفند اجرا می‌شود.» این روزها تعدادی از معلمان حق‌التدریس با تجمع در مقابل ساختمان وزارت آموزش و پرورش و مجلس شورای اسلامی درخواست داشتند که تکلیفشان روشن شود.

۵ هزار 

مراقب بهداشت با تخصیص بودجه از اتاق وامکانات بهداشتی برخوردار خواهند شد. معاون تربیت بدنی و سلامت با بیان اینکه اعتباری تخصیص داده شده است و هیچ مراقب بهداشتی بدون تجهیزات بهداشتی نخواهد بود، گفت: تخصیص اعتبار شده تا درصدی از دانش‌آموزان محروم را که توان تامین وعده غذایی ندارند، پوشش‌‌دهیم.







 

این خبر را به اشتراک بگذارید