• پنج شنبه 3 خرداد 1403
  • الْخَمِيس 15 ذی القعده 1445
  • 2024 May 23
چهار شنبه 11 اسفند 1400
کد مطلب : 155310
+
-

پیامک/پرداخت خسارت قطعی برق به مردم، سراب است

چند ماه قبل یخچال فریزر منزل بعد از 2روز نوسان برق سوخت و طبق آنچه اعلام شده بود، برای دریافت خسارت از شرکت برق اقدام کردیم و از 8ماه قبل همچنان منتظر دریافت غرامت هستیم. الان هم که پرونده به مرحله بیمه رسیده است. بیمه می‌گوید شاید سال دیگر رقمی از میزان اعلام شده به شما پرداخت شود. همه اینها می‌گوید پرداخت خسارت سراب است.
شهروند از مشهد 

در مسیر رسیدن به بارگاه شاه‌عبدالعظیم صندلی بگذارند
با توجه به مسیر طولانی رسیدن به بارگاه حضرت عبدالعظیم حسنی قرار‌دادن صندلی و نشیمن برای افراد مسن و معلول و بدون ویلچر امری ضروری است که به آن توجه نشده است. از آنجا که در این مسیر خودرویی هم تردد نمی‌کند قراردادن خودروهای برقی حمل زائر و ویلچر هم راهگشاست.
ولی‌زاده از تهران 

مسکن مهر فرج‌آباد مخروبه تحویل مالکان شد
مسکن مهر فرج‌آباد در چالوس بعد از 10سال زمانی به ما تحویل شد که ساختمان در اثر گذر زمان مستهلک شده است و همین ساختمان که چیزی به کلنگی‌شدنش باقی نمانده بدون انشعابات، بدون آسانسور و فاقد امکانات اولیه سکونت است. دردمان را به کجا ببریم؟
قربانی از چالوس

ساکن تهران، مسکن ملی در شهر دیگر به چه کارش می‌آید
کسی که زندگی و شغلش در تهران است، مسکن ملی در هشتگرد، ایوانکی و... به چه کارش می‌آید. چرا برای کسانی که سابقه سکونت بیش از نیم‌قرن در تهران دارند، مسکنی در محدوده شهر تهران قائل نمی‌شوند؟
خوب‌بخت از تهران 
 

این خبر را به اشتراک بگذارید