• یکشنبه 10 تیر 1403
  • الأحَد 23 ذی الحجه 1445
  • 2024 Jun 30
دو شنبه 9 اسفند 1400
کد مطلب : 155179
+
-

پیام/بیمه کارگران رستوران‌ها اغلب پرداخت نمی‌شود

متأسفانه کارگران رستوران‌ها یا بیمه نمی‌شوند و یا حق بیمه‌شان به‌طور مرتب و ماهانه از سوی کارفرما پرداخت نمی‌شود. بازرسان بیمه هم به جای اینکه با خود کارگرها صحبت کنند به دفتر کارفرما مراجعه می‌کنند! ما جزو اقشار ضعیف و کم درآمد جامعه هستیم و به بیمه و بازنشستگی احتیاج داریم.
برهانی از تهران

 چرا هر ماه سهمیه بنزین وانت‌ها کم می‌شود؟
چند وقتی است که سهمیه بنزین وانت بارها هر‌ماه کم می‌شود. از طرفی هم به رانندگان ابلاغ می‌کنند که نباید نرخ کرایه را افزایش دهند. به‌عنوان یک راننده وانت بیشتر روزهای ماه را از بنزین با نرخ آزاد استفاده می‌کنم و به همین‌خاطر نه‌تنها هیچ سودی از حمل‌ونقل بار نمی‌برم بلکه ضرر هم می‌کنم.
احمدی از تهران

پزشکان برای تأیید نسخ کامپیوتر ندارند
نبود کامپیوتر در مراکز درمانی و کلینیک‌ها، باعث شده تأیید نسخ طولانی و حتی غیرممکن شود. در کرج برای تأیید نسخه چند پزشک به نوبت معطل هستند تا نسخه را تأیید کنند و به بیمار کد پیگیری بدهند. چرا وقتی زیرساخت نیست طرحی را اجرا می‌کنند؟
اکبری از کرج

آنتن دهی موبایل در بزرگراه غدیر صفر است
تقریبا در همه مسیر بزرگراه غدیر که از چرمشهر ورامین تا آبیک در قزوین ادامه دارد، آنتن موبایل قطع یا بسیار ضعیف است. اگر آتش بگیریم نمی‌توانیم به آتش‌نشانی زنگ بزنیم. چرا بزرگراه یاد شده بدون زیرساخت های اولیه افتتاح شده است؟
پاشایی از قزوین
 

این خبر را به اشتراک بگذارید