• شنبه 27 مرداد 1403
  • السَّبْت 11 صفر 1446
  • 2024 Aug 17
دو شنبه 9 اسفند 1400
کد مطلب : 155175
+
-

با مردم/تولید روغن‌های مایع دارای ترانس بالا متوقف شود

بعضا هنگام خرید روغن می‌بینیم که روی بعضی روغن ها میزان چربی قرمز رنگ است که بی‌شک خطر تدریجی برای سلامتی بدن دارد. هم مسئولان و هم تولید‌کنندگان و هم مردم می‌دانند که این روغن ها مضر است. سؤال این است؛ پس با کدام توجیه تولید این روغن ها متوقف نمی‌شود؟
هیبتی از بسطام

طوطی‌های نادر در مجموعه پاستور حفاظت شوند
محله ما نزدیک مجموعه و سایت ریاست‌جمهوری و خیابان آذربایجان است. هر روز شاهد پرواز دسته‌های پرتعداد طوطی‌های سبزرنگ و زیبایی هستیم که بر فراز این مجموعه رفت‌وآمد می‌کنند و به‌احتمال زیاد محل زندگی آنها زیر شیروانی های خانه‌های این منطقه است. برایم سؤال است آیا کسی به فکر این مجموعه پرندگان ارزشمند و زیبا هست و برای حفاظت این طوطی‌های نادر برنامه‌ای وجود دارد؟
خدایی از تهران

بلوار شهید وراوینی درختکاری شود
با توجه به نزدیک بودن به روز درختکاری پیشنهاد می‌شود طول بلوار شهید وراوینی در منطقه 19درختکاری شود که هم باعث زیبایی شود و هم با توجه به اینکه بلوار شهید وراوینی از چندین شهرک و محله در جنوب شهر عبور می‌کند، باعث سرسبزی و طراوت آنها نیز بشود.
ظفرمند از منطقه 19تهران 

ایستگاه اتوبوس باغ فردوس را از جا کنده اند
صندلی‌ها و تجهیزات ایستگاه اتوبوس باغ فردوس را از جا کنده‌اند و احتمالا به‌دلیل ارزش پلاستیک صندلی‌ها یا فلزها، سارقان آنها را با خود برده‌اند. از نیروی انتظامی تقاضای شناسایی و برخورد و از شهرداری تقاضای ترمیم و حفظ مبلمان شهری را داریم.
باهنر از تهران 
 

این خبر را به اشتراک بگذارید