• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
یکشنبه 8 اسفند 1400
کد مطلب : 155045
+
-

آماربازی

9.09
محمدرضا اخباری با کسب نمره 9.09در بازی این هفته تیمش، بهترین عملکرد یک دروازه‌بان از آغاز فصل جاری را به نام خودش ثبت کرد. گلر تراکتور در بازی با پیکان 7بار موفق به مهار شوت‌های حریف شد، 4بار تک‌به‌تک گرفت و یک ضربه پنالتی را هم مهار کرد. در این هفته 5دروازه‌بان بهترین بازیکن تیم‌های خود بودند و ایمان صادقی (فجرسپاسی) هم با نمره 7.95مقابل استقلال بهترین بازیکن میدان شد. اما اخباری بالاتر از همه این دروازه‌بان‌ها با نمره 9.09بهترین بازیکن هفته نوزدهم شد و بهترین نمره یک دروازه‌بان در کل فصل را هم کسب کرد. پیش از او احمد گوهری (نفت آبادان) با 8.69و محسن فروزان (گل‌گهر) با 8.48بهترین نمرات فصل را داشتند که هر دوی آنها مقابل سپاهان این نمرات را کسب کردند.

8.15
به‌جز محمدرضا اخباری که با درخشش فوق‌تصورش به نمره عالی 9.09رسید، فقط یک بازیکن دیگر در این هفته توانست از آنالیزورهای متریکا نمره بالاتر از 8بگیرد. شاید تعجب کنید اما نام این بازیکن مهدی شیری است و عجیب‌تر اینکه او به‌جای دفاع راست در پست دفاع چپ برای فولاد بازی کرده و به نمره 8.15رسیده است! مدافع راست معروف پرسپولیس، بعد از ترک این تیم در فولاد احیا شده است. او این هفته هم گل زد، هم یک پاس کلیدی داد و هم 9عملکرد دفاعی از خودش به جا گذاشت. فولاد به جز شیری، یک بازیکن دیگر هم در تیم منتخب هفته داشت که از قضا او هم اسم جالبی دارد؛ آرش رضاوند که در سومین بازی‌اش برای فولاد، دومین بازیکن اهوازی‌ها در تیم منتخب هفته بود.

7.96
برخلاف هفته‌های گذشته، در هفته نوزدهم بازیکنان تیم منتخب از تیم‌های مختلف گرد هم آمدند و هیچ تیمی بیشتر از 2نماینده در تیم منتخب هفته نداشت. علاوه بر تیم فولاد که 2بازیکن در تیم منتخب داشت و شرح مفصل آنها را خواندید، تیم‌های مس رفسنجان و گل‌گهر هم 2بازیکن در این تیم داشتند و 5نماینده باقیمانده هم به 5تیم مختلف رسید. از تیم گل‌گهر کی‌روش استنلی و سعید صادقی با درخشش مقابل پرسپولیس به تیم منتخب هفته رسیدند. از مس رفسنجان 2مدافع میانی این تیم یعنی شاهین توکلی و عقیل کعبی در جمع منتخبین حضور دارند که کعبی با نمره 7.96سومین بازیکن برتر هفته بوده است. حامد پاکدل (پرسپولیس)، ایوب کلانتری (نساجی)، محمد میری (هوادار)، صالح حردانی (استقلال) و محمدرضا اخباری (تراکتور) هم دیگر بازیکنان منتخب هفته نوزدهم بوده‌اند.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید