• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
یکشنبه 8 اسفند 1400
کد مطلب : 155005
+
-

خبر های کوتاه/ظهور دوباره بولیت با اسپیلبرگ


استیون اسپیلبرگ فیلمی با اقتباس از شخصیت فرانک بولیت که نقش وی را استیو مک‌کوئین بازی کرده بود، خواهد ساخت. به گزارش هالیوود ریپورتر، این فیلم جدید به کارگردانی استیون اسپیلبرگ که از پروژه‌های آتی فیلمسازی‌ وارنر بروز است، نسخه بازسازی‌شده فیلم «بولیت» به کارگردانی پیتر پتس، در سال1968 نخواهد بود و برداشت جدیدی از شخصیتی که استیو مک‌کوئین نقشش را در سال1968 بازی کرده بود، ارائه خواهد داد. جاش سینگر، که پیش‌تر نیز فیلمنامه «پست» را برای اسپیلبرگ نوشته بود، نگارش فیلمنامه این فیلم جدید را عهده‌دار خواهد بود. چاد، فرزند و مولی مک‌کوئین نوه استیو مک‌کوئین تهیه‌کنندگان اجرایی این پروژه خواهند بود. استیو مک‌کوئین در فیلم اصلی «بولیت» در نقش یک مأمور پلیس سان‌فرانسیسکو ظاهر شده بود. 

ادامه غریبه ساخته می‌شود

ادامه سریال تلویزیونی «غریبه» از سوی شبکه استارز در حال ساخت است. ورایتی در این‌باره گزارش داد: طبق اظهارات برخی از منابع، ماتیو بی‌رابرتز، قرار است تهیه‌کننده اجرایی دنباله سریال «غریبه» باشد‌. او همچنین نگارش سناریوی این مجموعه تلویزیونی را عهده‌دار خواهد بود. یک اتاق نویسندگی برای آغاز نگارش سناریوی این سریال در چند هفته آینده نیز در شبکه استارز تجهیز خواهد شد. هنوز جزئیاتی از طرح داستانی این سریال ارائه نشده است. مجموعه اصلی «غریبه» براساس یک‌سری رمان به همین نام به نوشته دیانا گابالدون ساخته شده بود. گابالدون اخیرا در پستی که در فیسبوک گذاشته، به این نکته اشاره کرده که در حال نگارش ادامه رمان «غریبه» براساس داستان الن مک‌کنزی و بریان فریزر؛ والدین جیمی فریزر، شخصیت اصلی داستان «غریبه» است. 

کاپولا و اسکار

فرانسیس فورد کاپولا در گفت‌وگویی با نیویورک پست مراسم ساده و صمیمی‌ اسکار در سال‌های گذشته را ستود. پس از انتشار خبر عدم ‌پخش زنده مراسم اهدای برخی از جوایز اسکار در ورایتی، فرانسیس فورد کاپولا کارگردان 82ساله فیلم «پدرخوانده» که این روزها در حال گرامیداشت پنجاهمین سالگرد این فیلم است، در واکنش به این خبر گفت: تمام این رشته‌های اسکار اهمیت دارند و این تصمیم، قدری عجیب به‌نظر می‌رسد؛ البته شاید آنها دلایل خود را داشته باشند. این کارگردان که نام خود را با فیلم پدرخوانده جاودانه کرده، در ادامه به این نکته اشاره کرد که گذشته و زمانی که مراسم اسکار ساده‌تر و با زرق و برق کمتری برگزار می‌شد را بیشتر دوست داشته است. 

این خبر را به اشتراک بگذارید