• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
شنبه 7 اسفند 1400
کد مطلب : 154955
+
-

محرم می‌ماند دستیارانش می‌روند؟

​​​​​​​باشگاه سپاهان با استعفای سرمربی‌اش مخالفت کرده اما شواهد نشان می‌دهد احتمال جدایی علیرضا مرزبان و محمود کریمی از کادر فنی زردپوشان وجود دارد

امیرحسین اعظمی، خبرنگار

تساوی خانگی برابر ذوب‌آهن و اختلاف 13امتیازی با صدر جدول، تقریبا امیدهای سپاهان برای قهرمانی در این فصل را تبدیل به یاس کرده است؛ تیمی پرمهره و پرهزینه که حتی در نقل‌وانتقالات زمستانی رشید مظاهری و میلاد جهانی را هم به جمع ستاره‌های گران‌قیمت خودش اضافه کرد ولی این اتفاق هم نتوانست روزهای خوبی را برای سپاهان رقم بزند. محرم نویدکیا هم بعد از این تساوی از سمت خود کناره‌گیری کرد تا دست باشگاه را برای تغییرات باز بگذارد ولی باشگاه سپاهان در نهایت روز پنجشنبه با انتشار بیانیه‌ای مخالفت خودش را با استعفای نویدکیا اعلام کرد. هر چند از جلسه روز پنجشنبه محمدرضا ساکت با سرمربی سپاهان اطلاعات زیادی به بیرون درز نکرده ولی گفته می‌شود مدیران سپاهان در صحبت‌هایی که با نویدکیا داشتند، خواهان تقویت کادر فنی تیم و اضافه شدن مربی جدید هستند. البته در یک ‌ماه گذشته هم شاهد فشار زیادی از سوی عده‌ای از هواداران سپاهان روی برخی اعضای کادر فنی سپاهان نظیر رحمان احمدی، فرهاد بهادرانی و علیرضا مرزبان بودیم و حتی قبل از شروع نیم‌فصل دوم گفته می‌شد که مدیران باشگاه سپاهان از سرمربی تیم‌شان خواسته‌‎اند تا در انتخاب دستیارانش تجدیدنظر داشته باشد؛ موضوعی که البته هیچ‌گاه به‌صورت رسمی از سوی باشگاه سپاهان تأیید نشد و نویدکیا هم بدون تغییر در دستیارانش نیم‌فصل دوم را آغاز کرد.
حالا اما شرایط با یک ماه گذشته فرق کرده و در اصفهان فشار زیادی روی مرزبان و دیگر دستیاران نویدکیا وجود دارد. تمرین دیروز سپاهان تعطیل بود ولی در تمرین روز پنجشنبه جدا از نویدکیا، مربیانی چون مرزبان، کریمی و رحمان احمدی حضور نداشتند و بازیکنان زیرنظر بهادرانی و میگوئل تمرین کردند. روز گذشته هم شایعاتی درخصوص جدایی مرزبان و محمود کریمی از سپاهان مطرح شد و جالب اینجاست که این دو مربی ارتباطی بسیار نزدیک و صمیمی با نویدکیا دارند. البته با توجه به‌خصوصیات نویدکیا، بعید به‌نظر می‌رسد باشگاه دستور به حذف قطعی مرزبان و کریمی داده باشد ولی می‌گویند فشارهایی که روی دستیاران نویدکیا وجود دارد، شاید در نهایت به جدایی کریمی و مرزبان ختم شود. البته برخی نزدیکان نویدکیا هم می‌گویند که محرم اجازه جدایی به آنها نخواهد داد.
نویدکیا با وجود اینکه میان اکثر هواداران سپاهان چهره‌ای محبوب به شمار می‌رود ولی منتقدان خاص خودش را هم دارد. در این بین برخی‌ منتقدان از نداشتن مدیریت قوی نویدکیا حرف می‌زنند. یکی از بازیکنان سپاهان به همشهری ورزشی می‌گوید: «نویدکیا از لحاظ اخلاقی فوق‌العاده است ولی برخی از بازیکنان از این موضوع سوءاستفاده می‌کنند. در تیم ما هر بازیکنی بازی نمی‌کند قیافه می‌گیرد و آقامحرم باید برخورد جدی‌تری با آنها داشته باشد.» هر چند مدیران سپاهان با استعفای نویدکیا مخالفت کردند ولی در هفته‌های آینده چالش‌های حیاتی و سرنوشت‌ساز دیگری پیش روی کادر فنی سپاهان خواهد بود.

این خبر را به اشتراک بگذارید